Laagste prijsgarantie

De laagste prijs garantie van bestecanvas.nl!

De bestecanvas.nl laagste prijs garantie garandeert u altijd de goedkoopste prijs. Vindt u bij een andere aanbieder een product van hetzelfde formaat en in dezelfde uitvoering goedkoper, dan verlagen wij deze prijs nog eens met 5%.

Wat moet u in dit geval doen?

Heel simpel, stuur een email naar info@bestecanvas.nl met de gegevens van de andere aanbieder, de prijs en de uitvoering. Vervolgens vergelijken wij het product, als het klopt sturen wij u de passende kortingscode toe!
Betaling en verzendkosten

Verzendkosten

Levergarantie voor Vaderdag

Gegarandeerde levering van uw bestelling voor Vaderdag.

Hier vind u alle besteldata op een rijtje:

  • Foto op Canvas tot 12.06
  • Wanddecoratie (behalve canvas) tot 06.06
  • Fotocadeaus tot 06.06
  • Fotokalender tot 01.06
  • Fotoboek 01.06

Verzendkosten - Canvas, Alu, Acryl en Ingelijste foto

Nederland

  • Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België
  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Luxemburg & België:

  • Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten – Mokken

Nederland

  • Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België
  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Luxemburg & België:

  • Voor het eerste artikel € 5,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten - Kussen, dekken, acrylblok, smartphone case, mousepad en puzzel

Nederland

  • Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België
  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Luxemburg & België:

  • Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten - Fotoboek

Nederland

  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Veilig Betalen

Voor de gegevensoverdracht wordt de veiligheidsstandaard SSL (Secure Socket Layer) gebruikt. Op deze manier zijn uw gegevens altijd beschermd. Deze procedure wordt ook gebruikt door banken om uw veiligheid te waarborgen.

U kunt bij ons kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

Bij vooruitbetaling wordt de bestelling pas na ontvangst van de betaling in productie genomen. De overboeking duurt normaal gesproken tussen twee en vier dagen.:

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een e-mail ter bevestiging van de bestelling. Deze e-mail bevat alle gegevens die nodig zijn voor de overschrijving. Geef als omschrijving alstublieft het bestelnummer, uw postcode en uw achternaam. Voor zakelijke bestellingen kunt u in plaats van de achternaam de bedrijfsnaam invullen. Scheidt deze informatie alstublieft met behulp van een koppelteken (bv. 01234-33335-Jansen). Zo kunnen wij de betaling snel toewijzen en de goederen gereed maken voor verzending.

Onze bankgegevens
Rabobank Roermont-Echt
BIC (Bank Identifier Code) RABONL2U
IBAN (International Bank Account Number) NL82 RABO 0161 0258 54
Rekeninghouder United Arts GmbH

Credit Card

U kunt ook makkelijk met uw creditcard bij bestecanvas.nl betalen. Geef tijdens het bestelproces uw creditcardnummer en de vervaldatum door. Bovendien hebben we de validatiecode nodig , welke op de achterkant van de Creditcard staat.Voor de gegevensoverdracht wordt de veiligheidsstandaard SSL (Secure Socket Layer) gebruikt. Op deze manier zijn uw gegevens altijd beschermd. Deze procedure wordt ook gebruikt door banken om uw veiligheid te waarborgen.Wij accepteren betalingen met uw Visacard, Mastercard of American Express. Wij belasten uw rekening nadat u de bestelling heeft afgesloten.

PayPal

U kunt ook makkelijk via PayPal bij bestecanvas.nl betalen. Kies tijdens het bestelproces gewoon voor PayPal als betaalmethode, u wordt automatisch doorgestuurd naar het PayPal-betalingssysteem. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een bestelbevestiging per e-mail.

Wij bieden u op maat gemaakte producten aan. Wij hebben de mogelijkheid, dankzij onze geavanceerde printtechniek de productietijd tot het minimum te verkorten, zonder dat de kwaliteit hierdoor achteruit gaat. Zo bedraagt de productietijd voor uw canvas print slechts 1-2 werkdagen (maandag-vrijdag). Houdt er rekening mee dat uw bestelling altijd een origineel product is, en wij daarom pas na ontvangst van de betaling met de productie kunnen beginnen. De levering geschiedt bij standaard verzending binnen Nederland reeds na 2-3 werkdagen.

Klarna Factuur

Koop nu - betaal pas over 14 dagen!

Als u kiest voor de betaalmethode van Klarna ontvangt u altijd eerst het product thuis en heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur wordt per e-mail verstuurd. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te worden voldaan, zoals aangegeven op de factuur. Maakt u gebruik van achteraf betalen via Klarna dan betaald u €1,50 extra. U betaalt aan Klarna geen verdere extra kosten als u de factuur binnen 14 dagen betaalt. Door voor deze betaalmethode te kiezen ga u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna. Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn. Klarna is alleen mogelijk voor klanten die woonachtig zijn in Nederland. Klik hier voor meer informatie over Klarna.

IDEAL

Betaal snel en makkelijk met iDeal. Als u voor deze betaalwijze kiest kunt u direct tijdens het bestelproces het geld via uw eigen bank overmaken in een vertrouwde internetbetaalomgeving mits u internetbankieren gebruikt bij de aangesloten banken natuurlijk. Tijdens het afronden van het bestelproces selecteerd u deze betaalmethode en u wordt automatisch doorverwezen naar de internet betaalomgeving van uw bank...


  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna
  • Paypal
  • Ideal
Bestecanvas.nl

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Aluminium en plexiglas afdrukken

Wat is de minimaal vereiste resolutie?

Op Bestecanvas.nl is het niet mogelijk om afdrukken op plexiglas te bestellen van een slechte kwaliteit. Uw foto wordt gecontroleerd tijdens het uploadproces, en u krijgt vervolgens enkel de formaten te zien die geschikt zijn voor de kwaliteit van uw foto.

Naar boven

Welke resolutie moet mijn afbeelding hebben?

De resolutie van de afbeelding bepaalt de maximale grootte waarin deze kan afgedrukt worden, met behoud van de hoge kwaliteit. Om de optimale resoluties voor de gewenste afdrukken te bekijken, klik op de volgende link: www.bestecanvas.nl/format/

Naar boven

Welke bestandsformaten zijn geschikt voor productie?

We aanvaarden .JPG, .JPEG, .PNG, .GIF formaten tot 60 MB.

Naar boven

Hoe weet ik of mijn foto geschikt is voor mijn gewenst formaat?

Onder punt 2 van uw bestelling "Formaat kiezen", wordt u een lijst van mogelijke afdrukformaten getoond op basis van uw motief. Als uw gewenste formaat er niet bij staat, kan dit twee oorzaken hebben. De resolutie van uw afbeelding is niet voldoende of de beeldverhouding van het afbeeldingsbestand wijkt te veel af van het gewenste formaat.

Naar boven

Hoe belangrijk is de beeldverhouding voor de productie van mijn afdruk?

De beeldverhouding beschrijft de verhouding van de lengte tot de breedte van een afbeelding. De meest gebruikelijke beeldverhoudingen zijn de formaten 3:2 en 4:3. Deze formaten, samen met vele andere formaten (zoals panoramische, vierkante en landschapformaten) zijn beschikbaar op bestecanvas.nl. Indien de beeldverhouding van uw afbeelding te veel afwijkt van uw gewenste afdruk, wordt de gewenste afdruk niet getoond, aangezien uw afbeelding anders te veel bijgesneden moet worden om het gewenste formaat te verkrijgen. Door het formaat van uw afbeelding te wijzigen alvorens te bestellen, kunt u het gewenste formaat wel bestellen.

Naar boven

Hoe kan ik mijn foto's bewerken?

Om uw foto's te bewerken, kunt u gebruik maken van Adobe Photoshop, Corel Paint, PaintShop Pro of IrfanView. Bestecanvas.nl’s product designer biedt u de mogelijkheid om uw afbeelding om te zetten in zwart-wit onder de optie "Effecten".

Naar boven

Kan ik zwart-wit afbeeldingen uploaden?

Ja, u kunt uw afbeeldingen ook als zwart/wit afbeeldingen uplaoden. Een normale kleurenfoto kunt u natuurlijk ook met behulp van onze product-designer via de optie "Effecten" in zwart/wit converteren.

Naar boven

Worden mijn foto's handmatig bewerkt voordat ze worden afgedrukt?

Merk op dat uw beeldgegevens nooit handmatig bewerkt of bijgesneden worden voordat ze worden afgedrukt. Elke klant wordt aangezet om de individuele voorbeelden voor elk aangeboden afdrukformaat te bekijken. De uiteindelijke afdruk komt precies overeen met het overeenkomstige voorbeeld dat u ziet tijdens de selectie van het formaat. Het weergegevens deel van uw afbeelding blijft zichtbaar op de voorzijde van uw afdruk. Het systeem snijdt de beeldgegeven vervolgens automatisch en symmetrisch bij. Het systeem stelt alle geschikte schermformaten voor nadat het bestand werd geüpload, afhankelijk van de resolutie en de beeldverhouding. Let op dat onscherpe beeldgegevens, evenals grote pixels, door de kunstmatig vergrootte resolutie niet herkend wordt, en kan leiden tot een zwak afdrukresultaat. (Dit wordt niet erkend als een reden voor een klacht of een terugzending.)

Naar boven

Hoe kan ik een foto uploaden?

Klik in de navigatiebalk rechtsboven op "Kies een Foto" - u kunt daar vervolgens uw foto uploaden naar onze server.

Naar boven

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Foto uploaden - Upload de afbeelding naar onze server. Kies het gewenste formaat, de dikte van het spanraam en de stijl van de rand.
Effect kiezen - Kies een Zwart-Wit effect voor uw afbeelding.
Winkelmandje - Controleer het artikel. Hier hebt u de mogelijkheid om uw vouchercode in te vullen.
Meer afbeeldingen uploaden.
Bijbehorende producten (ophangsetjes)
Contactinformatie - Voer uw contactgegevens, facturatie- en leveringsadres in.
Betaalinformatie - Gelieve de gewenste betalingsmethode te selecteren.
Besteloverzicht - Gelieve de bestelling te controleren en te bevestigen!

Naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling aanvaard?

Uw bestelling wordt eerst verwerkt nadat u de betalingsmethode geselecteerd hebt aan het eind van de bestelprocedure, onze Algemene Voorwaarden aanvaard hebt, en op "Nu Kopen" hebt geklikt - U ontvangt van ons een e-mailbevestiging voor uw bestelling. De bestelling werd nu geplaatst.

Naar boven

Ik heb geen bevestiging ontvangen.

Van zodra u de bestelling met succes geplaatst hebt, ontvangt u een bevestiging per e-mail op het e-mailadres dat u invoerde tijdens de bestelprocedure. Deze e-mail kan in uw Spam map terechtkomen, dus gelieve uw spam e-mails te bekijken indien u geen bevestiging per e-mail ontvangen hebt. Controleer indien nodig of de opslagcapaciteit van uw mailbox niet overschreden is. Indien u de e-mailbevestiging voor uw bestelling nog steeds niet gevonden hebt (mogelijk door het fout spellen van het e-mailadres tijdens de bestelprocedure), gelieve de Klantendienst van Bestecanvas.nl te contacteren.

Naar boven

Waarom wordt er slechts een beperkt aantal formaten getoond na het uploaden van mijn afbeelding?

Van zodra u de afbeelding hebt geüpload op onze server, controleert ons systeem welke formaten geschikt zijn voor deze foto. De resolutie en de beeldverhouding van uw afbeelding zijn van cruciaal belang om een resultaat van hoge kwaliteit te garanderen. Om een groter formaat te kiezen dient u een afbeelding met een hogere resolutie en/of een verschillende beeldverhouding te uploaden.

Naar boven

Mijn foto's hebben een hogere resolutie, maar het systeem bood me niet het gewenste formaat aan

De beeldverhouding van het fotobestand is van cruciaal belang. Er zijn verschillende beeldverhoudingen, zoals 4:3, 3:2, 2:1 en 1:1. U kunt dit ofwel automatisch wijzigen in de instellingen van uw digitale camera, of handmatig in een beeldbewerkingsprogramma zoals Adobe Photoshop. Een afbeelding kan enkel afgedrukt worden in het formaat van de foto; anders wordt de afbeelding uitgetrokken. Om dit te vermijden biedt ons systeem enkel de afdrukformaten die mogelijk zijn met uw afbeelding.

Naar boven

Na het uploaden van mijn foto's krijg ik het bericht ‘ongeldig bestandsformaat’

Een ‘ongeldig bestandsformaat’ kan optreden om twee verschillende redenen:

1. Het bestand dat u geüpload hebt is niet van het bestandstype "JPG". Controleer het bestandstype van uw foto en zet het indien nodig om naar één van de aanvaarde bestandstypes met een beeldbewerkingsprogramma.

2. De bestandsnaam van uw foto bevat speciale tekens, zoals punten, komma's, spaties enzovoorts. Gelieve uw bestand te hernoemen voordat u het uploadt, zodat het geen enkele van deze tekens bevat.

Naar boven

Kan ik meerdere exemplaren van mijn foto maken?

U kunt bij ons een onbeperkt aantal foto's bestellen in verschillende formaten. Om een verschillend formaat te selecteren van hetzelfde beeldbestand, selecteer de optie "Nog een product ontwerpen" in het winkelmandje.

Naar boven

Hoe kan ik meer dan één foto op hetzelfde moment bestellen?

Wanneer u het ontwerp van uw product hebt afgewerkt en het in uw winkelmandje hebt geplaatst, kunt u terugkeren naar het bestelproces met de optie "Nog een product ontwerpen". Vervolgens kunt u handig meerdere individuele producten bestellen. Merk echter op dat het niet mogelijk is om fotoboeken en fotokalenders samen met andere producten te bestellen. Het afdrukformaat 20 x 20 cm is een aangepaste bestelling en er kan slechts een maximaal aantal van 20 besteld worden per winkelmandje.

Naar boven

Is het mogelijk wijzigingen te maken nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Helaas kan de bestelling niet gewijzigd worden nadat deze geplaatst werd, door de geautomatiseerde procedures voor productie en verzending.

Naar boven

Welke betalingsmethoden zijn er beschikbaar?

U kunt de producten betalen via PayPal, IDeal, Op rekening (Klarna), Vooruitbetaling en CreditCard (Wij accepteren VISA, Mastercard en American Express) . Als u "op rekening" bestelt, heeft u 14 dagen de tijd op te betalen en kunt u dus achteraf betalen.

Naar boven

Kan ik ter plaatse contant betalen?

Contante betaling is niet mogelijk omwille van logistieke redenen. Gelieve ons geen contant geld of cheques te zenden. We kunnen niet aansprakelijk gesteld worden indien ze verloren gaan.

Naar boven

Ik heb geen factuur ontvangen

Indien u voor betaling met Creditcard of PayPal hebt gekozen, gelieve de Klantendienst van Bestecanvas.nl te contacteren.

Naar boven

Wat is de 3D secure veiligheidsprocedure?

De 3D secure procedure garandeert dat de koper de eigenaar is van de creditcard. Wanneer u 3D secure gebruikt, geniet u van een omkering van aansprakelijkheid voor aankopen die u voltooid met Visa of MasterCard. Dit betekent dat u geen risico loopt bij het aanvechten van frauduleuze transacties. Indien u zich aanmeldt via één van de registratiemethoden, wordt er via de 3D secure procedure een registratiepagina van uw bank weergegeven waar u de nodige gegevens kunt invullen. De betaling wordt enkel aanvaard van zodra de correcte gegevens ingevoerd werden, een wachtwoord dat enkel u en uw bank kennen.

Naar boven

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Om te garanderen dat uw goederen onbeschadigd aankomen, gebruiken we enkel kwalitatieve verpakking voor onze producten. Onze plaatproducten worden voorzien van extra bescherming voor de randen om schade aan de hoeken te vermijden tijdens het transport. Daarnaast worden vele van onze producten in bubbelfolie gewikkeld.

Naar boven

Welke koeriersdienst levert mijn goederen?

Onze producten worden geleverd door GLS. Extra grote formaten, zoals bijvoorbeeld 120x90 cm, worden geleverd door GEL-Express Logistics.

Naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

Canvas, Alu, Acryl
Nederland:
Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België
Verzendkosten inclusief verpakking: € 6,90.
Eilandentoeslag: € 19,90
Belgie:
Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.
Luxemburg:
Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.

Naar boven

Verzendinformatie

Zodra uw pakket klaar is voor verzending, ontvangt u een nieuwe e-mail van shipping@unitedartsgmbh.de. Indien u deze niet ontvangen heeft aan het einde van de productietijd, dan bestaat er een kans dat deze e-mail in uw spam map is beland. Kunt u de e-mail ook in deze map niet vinden, neem dan alstublieft contact op met ons service team.

Naar boven

Productie en levertermijnen

Levertijden:
  • Canvas: 3-5 werktagen*
  • Alu / Acryl Fine Art: 7-9 werkdagen*

De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd. De verzending van Duitsland naar Nederland duurt over het algemeen tussen de twee en vier werkdagen. Houd er rekening mee, dat bij de verzending een vertraging zou kunnen ontstaan (uitzonderlijk geval). Helaas hebben wij geen grote invloed op hoe snel het pakket afgeleverd wordt.

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Naar boven

Mijn leveringsadres is onjuist of is gewijzigd. Wat moet ik doen?

Houdt er rekening mee dat uw adres door de snelle orderverwerking later niet op een later tijdstip kan worden gewijzigd. Neem in dit geval contact op met GLS per telefoon +31 30 - 241 78 00. Houd uw pakketnummer bij de hand.

Naar boven

Is expres-verzending mogelijk?

Nee, helaas is er geen manier om een snellere verzendmethode te selecteren.

Naar boven

Waar leveren jullie?

De huidige lijst van landen waar we leveren ziet u op volgende link: Verzendkosten. Leveringen naar andere landen zijn momenteel helaas niet mogelijk.

Naar boven

Kan ik de status van mijn verzending controleren?

Via www.gls-group.eu kunt u ten alle tijden de actuele verzendingsstatus van uw verzending inzien. U hoeft enkel uw pakketnummer in het veld "Tracking" in te vullen. Het pakketnummer heeft per e-mail ontvangen.

Bestellingen van één of twee producten (excl. fotoboeken en fotokalender) van een formaat 40x30cm of kleiner worden automatisch zonder traceercode verstuurd.

Naar boven

Kan ik de bestelling zelf ophalen?

Nee. Gelieve te begrijpen dat het om logistieke redenen niet mogelijk is om uw bestelling zelf op te halen.

Naar boven

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben voor de levering?

Als u tijdens de levering van uw bestelling niet thuis bent, neemt GLS uw pakket weer mee en laat een bericht achter voor u. Soms onderneemt de koerier de volgende dag een nieuwe poging om het pakket af te leveren. Het kan ook zijn dat het pakket bij een buurman of bij een pakketshop bij u in de buurt is afgegeven. Als u van tevoren weet dat u niet de hele dag thuis bent, kunt u dit meestal telefonisch met de koeriersdienst regelen en een andere datum voor de levering aanvragen. GLS - Telefoonnummer: Tel.: +31 30 - 241 78 00

Naar boven

Kan ik mijn pakket ook laten bezorgen bij een pakketshop?

Helaas kunt u geen pakketshop als verzendadres opgeven. Wij leveren uitsluitend met GLS en extra grote pakketten met GEL Express Logistik. Onze koeriers leveren niet in een pakketshop.

Naar boven

Wie betaalt eventuele nodige invoerkosten?

Bij verzending naar niet-EU-landen, zoals Zwitserland, kan een koerier invoerkosten berekenen. Houdt er rekening mee dat deze kosten nog steeds worden gedragen door de ontvanger.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren bij onze klantenservice. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat wij kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of de productie. Neem vervolgens contact met ons op via info@BesteCanvas.nl . U hoeft het beschadigde product niet te retourneren.

Naar boven

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet overeenkomt met de bestelling,vragen wij u zorgvuldig de factuur en bestelgegevens te controleren. Komen deze gegevens niet overeen met uw bestelling, neem alstublieft contact op met de klantenservice.

Naar boven

Wat te doen als mijn product kleurafwijkingen vertoont?

Vertoont het product kleurafwijkingen, isdit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en afdrukken worden gemaakt op basis van uw inzending. Vertoont uw product extra kleurafwijkingen, neem dan contact op met de klantenservice en stuur een foto mee van het product.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?

Als uw afbeelding onscherp of wazig is, ligt het meestal aan de te lage resolutie van de geuploade foto's. Tijdens het bewerkings- en bestelproces wordt een uitroepteken getoond. Dit uitroepteken waarschuwt u voor een foto van middelmatige of onvoldoende kwaliteit. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Het is daarom van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat toereikend is.

Naar boven

Wat doe ik als mijn bestelde toebehoor beschadigd is?

Als uw toebehoor niet naar behoren werkt, kunt u dit binnen 14 dagen reclameren. Informeer onze klantenservice.

Naar boven

Een deel van de bestelling ontbreekt. Wat nu ?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet compleet is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Derhalve kunnen tot 3 leveringen voor komen.

Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?

Wij vragen u om begrip voor het feit dat restitutie alleen mogelijk is bij de ophangsets. Al onze andere producten zijn gepersonaliseerde producten en restitutie is bij deze producten daarom uitgesloten. Met gepersonaliseerde producten wordt bedoeld dat de producten volgens uw wensen worden geproduceerd en kunnen dus bij retournering niet hergebruikt worden. Bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant en daarom duidelijk persoonlijk van aard zijn(art. 7:46d lid 4(2) BW) bestaat geen herroepingsrecht. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

Naar boven

Hoe is de afdrukkwaliteit?

Een afbeelding met maximale scherpte en fijne kleuren wordt rechtstreeks op geslepen plexiglas afgedrukt door middel van een UV-direct afdruk en uithardingstechnologie. Met deze afdruktechnologie met zes kleuren worden zelfs de fijnste details en grootste kleurengebieden met rijke, diepe kleuren weergegeven.

Naar boven

Kan ik mijn afdruk op plexiglas ook buiten gebruiken?

De afdrukken kunnen buiten gebruikt worden. De afdrukken zijn buiten tot drie jaar lang bestand tegen UV-straling en water. Dankzij het aanvullende laminaat kunnen onze producten buiten tot 7 jaar meegaan.

Naar boven

Wat is de beste manier om mijn afdruk op plexiglas op te hangen?

U hebt de mogelijkheid om een geschikt ophangsetje voor uw afbeeldingen te bestellen. We voorzien u van een ophangsysteem dat bestaat uit een zelfklevende ophangplaat met oogjes en twee zelfklevende rubberen afstandshouders. U kunt deze op de juiste positie plaatsen op de achterzijde van uw product. Ons ophangsysteem is bijzonder geschikt omdat het niet zichtbaar is en het effect creëert dat de afdruk op plexiglas zweeft.

Naar boven

Welke digitale camera is het best geschikt voor een afdruk op plexiglas?

Voor een goed resultaat dient de resolutie van uw digitale camera niet minder dan vier megapixels te zijn. Met een resolutie van twee megapixels kunnen we uw foto in goede kwaliteit creëren op een kleiner formaat.

Naar boven

Optimale installatie van het metalen ophangsetje

Stap 1: Om het beste kleefeffect te bereiken, dient u eerst de punten waar de houders bevestigd worden te bewerken met schuurpapier. Reinig vervolgens de oppervlakken met een pluisvrij doek, bevochtigd met isopropylalcohol of terpentijn, en laat het drogen.
Stap 2: Gebruik een pen om de afgemeten positie op de plaat te markeren waar deze aan de muur bevestigd moet worden. Het is best om twee markeringen te maken aan elke zijde om te garanderen dat het recht hangt.
Stap 3: Verwijder het antikleefpapier van de ophangset en controleer opnieuw of het oppervlak droog is. Druk de ophangset vervolgens gelijkmatig en stevig tegen de muur.
Stap 4: Leg uw afbeelding plat met de achterzijde omhoog, zodat het kleefmiddel kan reageren met het oppervlak en verharden. Na 24-48 uur kunt u uw afbeelding ophangen.

Naar boven

Belangrijke verzorgingsinstructies voor plaatproducten

1. Om te garanderen dat u voor vele jaren van uw afbeelding kunt genieten, mag u deze niet ophangen boven verwarmingselementen of in rechtstreeks zonlicht.
2. Gebruik minstens twee nagels of schroeven die symmetrisch in de muur bevestigd worden voor grote formaten. Hang uw afbeelding nooit op met een koord, kabel of enkele schroef.
3. Reinig het oppervlak enkel met een droge, zachte, pluisvrije doek (microvezel), en draag handschoenen van zacht materiaal of vinyl voor het behandelen van de afdrukken.
4. Vermijd het gebruik van teveel druk bij het reinigen van het oppervlak.
5. Gebruik nooit glasreinigingsproducten of alcohol met meer dan 5%, aceton, benzeen of koolstoftetrachloride, schurende reinigingsmiddelen of een schuurspons of borstels, agressieve schoonmaakmiddelen, (ontvettende) schoonmaakmiddelen of spuitbussen voor glas. Het oppervlak kan beschadigd worden.

Naar boven