Laagste prijsgarantie

De laagste prijs garantie van bestecanvas.nl!

De bestecanvas.nl laagste prijs garantie garandeert u altijd de goedkoopste prijs. Vindt u bij een andere aanbieder een product van hetzelfde formaat en in dezelfde uitvoering goedkoper, dan verlagen wij deze prijs nog eens met 5%.

Wat moet u in dit geval doen?

Heel simpel, stuur een email naar info@bestecanvas.nl met de gegevens van de andere aanbieder, de prijs en de uitvoering. Vervolgens vergelijken wij het product, als het klopt sturen wij u de passende kortingscode toe!
Betaling en verzendkosten

Verzendkosten

Verzendkosten - Canvas, Alu, Acryl en Ingelijste foto

Nederland

  • Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België
  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Luxemburg & België:

  • Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten – Mokken

Nederland

  • Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België
  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Luxemburg & België:

  • Voor het eerste artikel € 5,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten - Kussen, dekken, acrylblok, smartphone case, mousepad en puzzel

Nederland

  • Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België
  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Luxemburg & België:

  • Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten - Fotoboek

Nederland

  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Levertijden

Als u verschillende soorten producten in een bestelling koopt, raadpleeg dan a.u.b. het product met de langste levertijd. Fotoboeken en fotokalenders worden afzonderlijk verzonden.

Levertijden Canvas, Alu, Acryl en Ingelijste foto

  • Canvas: 4-7 werkdagen*
  • Ingelijste foto: 6-8 werkdagen
  • Canvas + Schaduwlijst: 6-8 werkdagen*
  • Alu / Acryl Fine Art: 8-10 werkdagen*

De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Levertijden mokken, kussen, dekken, acrylblok, smartphone case, mousepad en puzzel

  • 8-10 werkdagen*

De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Levertijd Standaard Fotoboek

  • 7-12 werkdagen*

Bij de levertijd is de productietijd van 5 werkdagen inbegrepen.

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Levertijd Fotokalender

  • 7-9 werkdagen*

Bij de levertijd is de productietijd van 5 werkdagen inbegrepen.

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Bestellingen met slechts één product (excl. fotoboeken en fotokalender) van een formaat 40x30cm of kleiner worden automatisch zonder traceercode verstuurd.

 

De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd. De verzending van Duitsland naar Nederland duurt over het algemeen tussen de twee en vier werkdagen. Houd er rekening mee, dat bij de verzending een vertraging zou kunnen ontstaan (uitzonderlijk geval). Helaas hebben wij geen grote invloed op hoe snel het pakket afgeleverd wordt.

 

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Veilig Betalen

Voor de gegevensoverdracht wordt de veiligheidsstandaard SSL (Secure Socket Layer) gebruikt. Op deze manier zijn uw gegevens altijd beschermd. Deze procedure wordt ook gebruikt door banken om uw veiligheid te waarborgen.

U kunt bij ons kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

Bij vooruitbetaling wordt de bestelling pas na ontvangst van de betaling in productie genomen. De overboeking duurt normaal gesproken tussen twee en vier dagen.:

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een e-mail ter bevestiging van de bestelling. Deze e-mail bevat alle gegevens die nodig zijn voor de overschrijving. Geef als omschrijving alstublieft het bestelnummer, uw postcode en uw achternaam. Voor zakelijke bestellingen kunt u in plaats van de achternaam de bedrijfsnaam invullen. Scheidt deze informatie alstublieft met behulp van een koppelteken (bv. 01234-33335-Jansen). Zo kunnen wij de betaling snel toewijzen en de goederen gereed maken voor verzending.

Onze bankgegevens
Rabobank Roermont-Echt
BIC (Bank Identifier Code) RABONL2U
IBAN (International Bank Account Number) NL82 RABO 0161 0258 54
Rekeninghouder United Arts GmbH

Credit Card

U kunt ook makkelijk met uw creditcard bij bestecanvas.nl betalen. Geef tijdens het bestelproces uw creditcardnummer en de vervaldatum door. Bovendien hebben we de validatiecode nodig , welke op de achterkant van de Creditcard staat.Voor de gegevensoverdracht wordt de veiligheidsstandaard SSL (Secure Socket Layer) gebruikt. Op deze manier zijn uw gegevens altijd beschermd. Deze procedure wordt ook gebruikt door banken om uw veiligheid te waarborgen.Wij accepteren betalingen met uw Visacard, Mastercard of American Express. Wij belasten uw rekening nadat u de bestelling heeft afgesloten.

PayPal

U kunt ook makkelijk via PayPal bij bestecanvas.nl betalen. Kies tijdens het bestelproces gewoon voor PayPal als betaalmethode, u wordt automatisch doorgestuurd naar het PayPal-betalingssysteem. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een bestelbevestiging per e-mail.

Wij bieden u op maat gemaakte producten aan. Wij hebben de mogelijkheid, dankzij onze geavanceerde printtechniek de productietijd tot het minimum te verkorten, zonder dat de kwaliteit hierdoor achteruit gaat. Zo bedraagt de productietijd voor uw canvas print slechts 1-2 werkdagen (maandag-vrijdag). Houdt er rekening mee dat uw bestelling altijd een origineel product is, en wij daarom pas na ontvangst van de betaling met de productie kunnen beginnen. De levering geschiedt bij standaard verzending binnen Nederland reeds na 2-3 werkdagen.

Klarna Factuur

Koop nu - betaal pas over 14 dagen!

Als u kiest voor de betaalmethode van Klarna ontvangt u altijd eerst het product thuis en heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur wordt per e-mail verstuurd. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te worden voldaan, zoals aangegeven op de factuur. Maakt u gebruik van achteraf betalen via Klarna dan betaald u €1,50 extra. U betaalt aan Klarna geen verdere extra kosten als u de factuur binnen 14 dagen betaalt. Door voor deze betaalmethode te kiezen ga u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna. Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn. Klarna is alleen mogelijk voor klanten die woonachtig zijn in Nederland. Klik hier voor meer informatie over Klarna.

IDEAL

Betaal snel en makkelijk met iDeal. Als u voor deze betaalwijze kiest kunt u direct tijdens het bestelproces het geld via uw eigen bank overmaken in een vertrouwde internetbetaalomgeving mits u internetbankieren gebruikt bij de aangesloten banken natuurlijk. Tijdens het afronden van het bestelproces selecteerd u deze betaalmethode en u wordt automatisch doorverwezen naar de internet betaalomgeving van uw bank...


  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna
  • Paypal
  • Ideal
Bestecanvas.nl

Helaas is het momenteel erg druk en kan het een aantal dagen duren voordat je antwoord krijgt, excuses voor het ongemak. Hopelijk kan een van de Bestcanvas help artikelen je verder helpen.

Hallo, waarmee kunnen wij je helpen?

Handig om te weten

Een vraag stellen

Alle hulpponderwerpen

Canvas

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Welke digitale camera is het best geschikt voor uw canvasafdruk?

Voor een goed resultaat dient de resolutie van uw digitale camera niet minder dan vier megapixels te zijn.

Naar boven

In welke resolutie dient de foto te zijn?

Het bestand dient een minimale resolutie te hebben van 75 DPI. Afbeeldingen bestellen met een resolutie van minder dan 75 DPI is niet aan te raden, en we kunnen helaas de afdrukkwaliteit van dergelijke foto's niet garanderen.

Naar boven

Welke bestandformaten worden aanvaard?

We kunnen werken met .JPG, .JPEG, .PNG en formaten tot 60 MB.

Naar boven

Hoe weet ik of mijn foto geschikt is voor mijn gewenst formaat?

Onder Stap 2 van de bestelprocedure, "Formaat kiezen“, vindt u een lijst van mogelijke afdrukformaten op basis van uw afbeelding. Als uw gewenste formaat er niet bij staat, kan dit twee oorzaken hebben: de resolutie van uw afbeelding is niet voldoende of de beeldverhouding van het afbeeldingsbestand wijkt te veel af van het gewenste formaat.

Naar boven

Hoe belangrijk is de beeldverhouding voor de productie van mijn afdruk?

De beeldverhouding beschrijft de verhouding van de lengte en de breedte van een afbeelding. De meest gebruikelijke beeldverhoudingen zijn 3:2 en 4:3. Deze formaten, samen met vele andere formaten (zoals Panoramische, Vierkante en Landschapformaten) zijn beschikbaar van bestecanvas.nl. Indien de beeldverhouding van uw afbeelding te veel afwijkt van uw gewenste afdruk, wordt de gewenste afdruk niet aangeboden, aangezien uw afbeelding anders te veel bijgesneden moet worden om het gewenste formaat te verkrijgen. Door het formaat van uw afbeelding te wijzigen alvorens te bestellen, wordt het gewenste formaat wel aangeboden.

Naar boven

Welke resolutie moet mijn foto hebben?

De resolutie van de afbeelding bepaalt de maximale grootte waarin deze kan afgedrukt worden, met behoud van de hoge kwaliteit. Om de optimale resoluties voor de gewenste afdrukken te bekijken, klik op de volgende link: www.bestecanvas.nl/format/

Naar boven

Hoe kan ik mijn foto's bewerken?

Om uw foto's verder te bewerken, raden we aan gebruik te maken van Adobe Photoshop, Corel Paint, PaintShop Pro of IrfanView. BesteCanvas.nl’s product designer biedt u de mogelijkheid om uw afbeelding om te zetten in Zwart-Wit onder de optie ‘Effects’.

Naar boven

Kan ik zwart-wit afbeeldingen uploaden?

Ja, u kunt uw afbeelding in zwart-wit uploaden. U kunt een kleurenfoto ook converteren in zwart-wit, door de optie 'effecten' te gebruiken in de product designer.

Naar boven

Worden mijn foto's handmatig bewerkt voordat ze worden afgedrukt?

Het systeem stelt alle geschikte canvasformaten voor, afhankelijk van de resolutie en de beeldverhouding van de foto. Het af te drukken bestand wordt vervolgens onmiddellijk gegenereerd voor het geselecteerde formaat van zodra u de bestelling hebt geplaatst, en wordt verzonden naar de productie. Het voorbeeld dat u heeft tijdens het selectieproces van uw formaat toont u het af te drukken bestand, rekening houdend met enig verlies van de afbeelding door een verschillende beeldverhouding tussen de afbeelding en het af te drukken bestand. Let op dat onscherpe beeldgegevens, evenals grote pixels, door de kunstmatig vergrootte resolutie niet herkend wordt, en kan leiden tot een zwak afdrukresultaat. (Dit wordt niet erkend als een reden voor een klacht of een terugzending.)

Naar boven

Hoe groot mag mijn afbeelding zijn?

We aanvaarden afbeeldingen tot 60 Megabytes in grootte. Indien u grotere bestanden wenst te gebruiken, gelieve contact op te nemen met de Klantendienst van Bestecanvas.nl.

Naar boven

Hoe kan ik een foto uploaden?

Klik in de navigatiebalk rechtsboven op "Kies een Foto" - u kunt daar vervolgens uw foto uploaden naar onze server.

Naar boven

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Foto uploaden - Upload de afbeelding naar onze server. Kies het gewenste formaat, de dikte van het spanraam en de stijl van de rand.
Effect kiezen - Kies een Zwart-Wit effect voor uw afbeelding.
Winkelmandje - Controleer het artikel. Hier hebt u de mogelijkheid om uw vouchercode in te vullen.
Meer afbeeldingen uploaden.
Bijbehorende producten (ophangsetjes)
Contactinformatie - Voer uw contactgegevens, facturatie- en leveringsadres in.
Betaalinformatie - Gelieve de gewenste betalingsmethode te selecteren.
Besteloverzicht - Gelieve de bestelling te controleren en te bevestigen!

Naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling aanvaard?

Uw bestelling wordt eerst verwerkt nadat u de betalingsmethode geselecteerd hebt aan het eind van de bestelprocedure, onze Algemene Voorwaarden aanvaard hebt, en op "Nu Kopen" hebt geklikt - U ontvangt van ons een e-mailbevestiging voor uw bestelling. De bestelling werd nu geplaatst.

Naar boven

Ik heb geen bevestiging ontvangen.

Van zodra u de bestelling met succes geplaatst hebt, ontvangt u een bevestiging per e-mail op het e-mailadres dat u invoerde tijdens de bestelprocedure. Deze e-mail kan in uw Spam map terechtkomen, dus gelieve uw spam e-mails te bekijken indien u geen bevestiging per e-mail ontvangen hebt. Controleer indien nodig of de opslagcapaciteit van uw mailbox niet overschreden is. Indien u de e-mailbevestiging voor uw bestelling nog steeds niet gevonden hebt (mogelijk door het fout spellen van het e-mailadres tijdens de bestelprocedure), gelieve de Klantendienst van Bestecanvas.nl te contacteren.

Naar boven

Waarom wordt er slechts een beperkt aantal formaten getoond na het uploaden van mijn afbeelding?

Van zodra u de afbeelding hebt geüpload op onze server, controleert ons systeem welke formaten geschikt zijn voor deze foto. De resolutie en de beeldverhouding van uw afbeelding zijn van cruciaal belang om een resultaat van hoge kwaliteit te garanderen. Om een groter formaat te kiezen dient u een afbeelding met een hogere resolutie en/of een verschillende beeldverhouding te uploaden.

Naar boven

Mijn foto's hebben een hogere resolutie, maar het systeem bood me niet het gewenste formaat aan

De beeldverhouding van het fotobestand is van cruciaal belang. Er zijn verschillende beeldverhoudingen, zoals 4:3, 3:2, 2:1 en 1:1. U kunt dit ofwel automatisch wijzigen in de instellingen van uw digitale camera, of handmatig in een beeldbewerkingsprogramma zoals Adobe Photoshop. Een afbeelding kan enkel afgedrukt worden in het formaat van de foto; anders wordt de afbeelding uitgetrokken. Om dit te vermijden biedt ons systeem enkel de afdrukformaten die mogelijk zijn met uw afbeelding.

Naar boven

Na het uploaden van mijn foto's krijg ik het bericht ‘ongeldig bestandsformaat’

Een ‘ongeldig bestandsformaat’ kan optreden om twee verschillende redenen:

1. Het bestand dat u geüpload hebt is niet van het bestandstype "JPG". Controleer het bestandstype van uw foto en zet het indien nodig om naar één van de aanvaarde bestandstypes met een beeldbewerkingsprogramma.

2. De bestandsnaam van uw foto bevat speciale tekens, zoals punten, komma's, spaties enzovoorts. Gelieve uw bestand te hernoemen voordat u het uploadt, zodat het geen enkele van deze tekens bevat.

Naar boven

Kan ik meerdere exemplaren van mijn foto maken?

U kunt bij ons een onbeperkt aantal foto's bestellen in verschillende formaten. Om een verschillend formaat te selecteren van hetzelfde beeldbestand, selecteer de optie "Nog een product ontwerpen" in het winkelmandje.

Naar boven

Hoe kan ik meer dan één foto op hetzelfde moment bestellen?

Wanneer u het ontwerp van uw product hebt afgewerkt en het in uw winkelmandje hebt geplaatst, kunt u terugkeren naar het bestelproces met de optie "Nog een product ontwerpen". Vervolgens kunt u handig meerdere individuele producten bestellen. Merk echter op dat het niet mogelijk is om fotoboeken en fotokalenders samen met andere producten te bestellen. Het afdrukformaat 20 x 20 cm is een aangepaste bestelling en er kan slechts een maximaal aantal van 20 besteld worden per winkelmandje.

Naar boven

Is het mogelijk wijzigingen te maken nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Helaas kan de bestelling niet gewijzigd worden nadat deze geplaatst werd, door de geautomatiseerde procedures voor productie en verzending.

Naar boven

Welke betalingsmethoden zijn er beschikbaar?

U kunt de producten betalen via PayPal, IDeal, Klarna, en CreditCard (Wij accepteren VISA, Mastercard en American Express) . Als u Klarna bestelt, heeft u 14 dagen de tijd op te betalen en kunt u dus achteraf betalen.

Naar boven

Kan ik ter plaatse contant betalen?

Contante betaling is niet mogelijk omwille van logistieke redenen. Gelieve ons geen contant geld of cheques te zenden. We kunnen niet aansprakelijk gesteld worden indien ze verloren gaan.

Naar boven

Ik heb geen factuur ontvangen

Indien u voor betaling met Creditcard of PayPal hebt gekozen, gelieve de Klantendienst van Bestecanvas.nl te contacteren.

Naar boven

Wat is de 3D secure veiligheidsprocedure?

De 3D secure procedure garandeert dat de koper de eigenaar is van de creditcard. Wanneer u 3D secure gebruikt, geniet u van een omkering van aansprakelijkheid voor aankopen die u voltooid met Visa of MasterCard. Dit betekent dat u geen risico loopt bij het aanvechten van frauduleuze transacties. Indien u zich aanmeldt via één van de registratiemethoden, wordt er via de 3D secure procedure een registratiepagina van uw bank weergegeven waar u de nodige gegevens kunt invullen. De betaling wordt enkel aanvaard van zodra de correcte gegevens ingevoerd werden, een wachtwoord dat enkel u en uw bank kennen.

Naar boven

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Om te garanderen dat uw goederen onbeschadigd aankomen, gebruiken we enkel kwalitatieve verpakking voor onze producten. Onze canvasafdrukken worden voorzien van extra bescherming voor de randen om schade aan de hoeken te vermijden tijdens het transport. Daarnaast worden vele van onze producten in bubbelfolie gewikkeld.

Naar boven

Welke verzenddienst is verantwoordelijk voor de levering?

Onze producten worden geleverd door GLS. Extra grote formaten, zoals bijvoorbeeld 120x90 cm, worden geleverd door GEL-Express Logistics.

Naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

Canvas, Alu, Acryl

Nederland:
Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 39 binnen het vasteland van Nederland & België
Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90
Eilandentoeslag: € 19,90
Belgie:
Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.
Luxemburg:
Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.

Naar boven

Verzendinformatie

Zodra uw pakket klaar is voor verzending, ontvangt u een nieuwe e-mail van shipping@unitedartsgmbh.de. Indien u deze niet ontvangen heeft aan het einde van de productietijd, dan bestaat er een kans dat deze e-mail in uw spam map is beland. Kunt u de e-mail ook in deze map niet vinden, neem dan alstublieft contact op met ons service team.

Naar boven

Levertijden

Levertijden:

  • Canvas: 3-5 werktagen*
  • Alu / Acryl Fine Art: 7-9 werkdagen*
De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd. De verzending van Duitsland naar Nederland duurt over het algemeen tussen de twee en vier werkdagen. Houd er rekening mee, dat bij de verzending een vertraging zou kunnen ontstaan (uitzonderlijk geval). Helaas hebben wij geen grote invloed op hoe snel het pakket afgeleverd wordt.
*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Naar boven

Mijn leveringsadres is onjuist of is gewijzigd. Wat moet ik doen?

Houdt er rekening mee dat uw adres door de snelle orderverwerking later niet op een later tijdstip kan worden gewijzigd. Neem in dit geval contact op met GLS per telefoon +31 30 - 241 78 00. Houd uw pakketnummer bij de hand.

Naar boven

Is expres-verzending mogelijk?

Nee, helaas is er geen manier om een snellere verzendmethode te selecteren.

Naar boven

Waar leveren jullie?

De huidige lijst van landen waar we leveren ziet u op volgende link: Verzendkosten. Leveringen naar andere landen zijn momenteel helaas niet mogelijk.

Naar boven

Kan ik de status van mijn verzending controleren?

Via www.gls-group.eu/DE/de/home kunt u ten alle tijden de actuele verzendingsstatus van uw verzending inzien. U hoeft enkel uw pakketnummer in het veld "Tracking" in te vullen. Het pakketnummer heeft per e-mail ontvangen.

Bestellingen van één of twee producten (excl. fotoboeken en fotokalender) van een formaat 40x30cm of kleiner worden automatisch zonder traceercode verstuurd.

Naar boven

Kan ik de bestelling zelf ophalen?

Nee. Gelieve te begrijpen dat het om logistieke redenen niet mogelijk is om uw bestelling af te halen in onze productiefaciliteiten.

Naar boven

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben voor de levering?

Als u tijdens de levering van uw bestelling niet thuis bent, neemt GLS uw pakket weer mee en laat een bericht achter voor u. Soms onderneemt de koerier de volgende dag een nieuwe poging om het pakket af te leveren. Het kan ook zijn dat het pakket bij een buurman of bij een pakketshop bij u in de buurt is afgegeven. Als u van tevoren weet dat u niet de hele dag thuis bent, kunt u dit meestal telefonisch met de koeriersdienst regelen en een andere datum voor de levering aanvragen. GLS - Telefoonnummer: Tel.: +31 30 - 241 78 00

Naar boven

Wanneer haal ik mijn pakket op van de pakketshop?

Indien uw koerier uw pakket ter afhaling heeft achtergelaten in een pakketshop omdat u niet thuis was, hebt u tot 9 werkdagen om uw pakket op te halen. Indien het pakket niet opgehaald wordt binnen het gespecifieerde tijdsinterval, wordt het teruggezonden naar ons. In dit geval wordt er een nieuwe levering uitgevoerd op uw kosten.

Naar boven

Kan ik mijn pakket laten leveren in een pakketshop?

Helaas kunt u geen pakketshop als verzendadres opgeven. Wij leveren uitsluitend met GLS en extra grote pakketten met GEL Express Logistik. Onze koeriers leveren niet in een pakketshop.

Naar boven

Wie betaalt eventuele nodige invoerkosten?

Bij verzending naar niet-EU-landen, zoals Zwitserland, kan een koerier invoerkosten berekenen. Houdt er rekening mee dat deze kosten nog steeds worden gedragen door de ontvanger.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren bij onze klantenservice. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat wij kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of de productie. Neem vervolgens contact met ons op via info@BesteCanvas.nl . U hoeft het beschadigde product niet te retourneren.

Naar boven

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet overeenkomt met de bestelling,vragen wij u zorgvuldig de factuur en bestelgegevens te controleren. Komen deze gegevens niet overeen met uw bestelling, neem alstublieft contact op met de klantenservice.

Naar boven

Wat te doen als mijn product kleurafwijkingen vertoont?

Vertoont het product kleurafwijkingen, isdit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en afdrukken worden gemaakt op basis van uw inzending. Vertoont uw product extra kleurafwijkingen, neem dan contact op met de klantenservice en stuur een foto mee van het product.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?

Als uw afbeelding onscherp of wazig is, ligt het meestal aan de te lage resolutie van de geuploade foto's. Tijdens het bewerkings- en bestelproces wordt een uitroepteken getoond. Dit uitroepteken waarschuwt u voor een foto van middelmatige of onvoldoende kwaliteit. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Het is daarom van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat toereikend is.

Naar boven

Wat doe ik als mijn bestelde toebehoor beschadigd is?

Als uw toebehoor niet naar behoren werkt, kunt u dit binnen 14 dagen reclameren. Informeer onze klantenservice.

Naar boven

Een deel van de bestelling ontbreekt. Wat nu ?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet compleet is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Derhalve kunnen tot 3 leveringen voor komen.

Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?

Wij vragen u om begrip voor het feit dat restitutie alleen mogelijk is bij de ophangsets. Al onze andere producten zijn gepersonaliseerde producten en restitutie is bij deze producten daarom uitgesloten. Met gepersonaliseerde producten wordt bedoeld dat de producten volgens uw wensen worden geproduceerd en kunnen dus bij retournering niet hergebruikt worden. Bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant en daarom duidelijk persoonlijk van aard zijn(art. 7:46d lid 4(2) BW) bestaat geen herroepingsrecht. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

Naar boven

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Gelieve te begrijpen dat een terugbetaling van het betaalde bedrag voor individieel uitgevoerde bestellingen niet mogelijk is. Onze producten zijn gemaakt volgens uw specificaties en kunnen niet aan iemand anders verkocht worden. Volgens de Duitse wet §312d clausule 4 Nr. 1 BGB is het recht op annulering niet van toepassing op op maat gemaakte artikelen.

Naar boven

Welke uitvoeringen kan ik bestellen voor een canvas?

canvas kaders 2cm 4cm

U heeft keuze uit vijf verschillende spanraam modellen. U kunt kiezen tussen een ca. 2 cm breed spanraam of een ca. 4 cm breed galerie-spanraam, dat erg representatief oogt

Naar boven

Worden de afbeeldingen afgedrukt met of zonder een rand?

U kunt ook kiezen uit vijf verschillende randeffecten:


randeffect kiezen

Witte rand:
Er word een rand aan uw afbeelding wordt hierdoor gegarandeerd volledig op de voorzijde van uw product gedrukt. De omgeslagen rand is bij deze wit en verder onbedrukt.


Zwarte rand:
Gelijk aan het effect van de witte rand: Het verschil: de kleur van de extra toegevoegde rand is zwart in plaats van wit.


Gespiegelde rand:
Voor de gespiegelde rand wordt het buitenste deel van uw afbeelding wordt gekopieerd, gespiegeld en aansluitend omgeschlagen.


Uitgetrokken rand:
Gelijkt aan het effect van de witte rand. Het verschil: de kleur van de extra toegevoegde rand is zwart in plaats van wit.


Gevouwend rand:
Uw afbeelding wordt bij dit randeffect vergroot en vervolgens om het spieraam gevouwen. Let op, bij dit soort rand mogen geen belangrijke details of ofbeeldingselementen dichtbij de rand liggen.


Het is ook mogelijk de afdruk te bestellen met een stand:

neerzetstuk voor canvas

Er zijn ook vijf verschillende ontwerpen van schaduwlijsten mogelijk – zwart, bruin, wit, goud en zilver:

fotokaders Naar boven

Van welk materiaal wordt mijn canvas gemaakt?

Onze canvas prints zijn gemaakt van een hogewaardig en speciaal ontwikkelde polyester en zijn afgewerkt met een HP-gecertificeerde coating. Ze zijn derhalve uitstekend geschikt voor de latexdruk. Voor de frames maken we gebruik van hoogwaardige sparrenhout.

Naar boven

Contrast en detail

Houd u er rekening mee, dat bij alle zeefdrukken de inkt applicatie significant hoger is als bijvoorbeeld afdrukken op glanzend fotopapier. Dit betekent, dat er meer verf op een stoffe doek moet worden geprint, om een goede zekerheid van de kleur te krijgen. Dit heeft met de structuur van het stoffen doek te maken.Het is onvermeidelijk dat er een aantal details, vooral in donkere gebieden, verloren gaan. Ook is bij ons de hoeveelheid inkt iets hoger, om een duidelijk zichtbare glans te verzekeren.

Naar boven

Hoe is de afdrukkwaliteit?

Uw foto wordt afgedrukt op hoogwaardig artistiek canvas met speciale HP Latex ® inkt,, die 75 jaar kleurechtheid garandeert. Dit leidt tot schitterende kleuren en laat u toe met de fijnste details te spelen wanneer geschikt.

Naar boven

Motiefverlies bij meerdelige canvas doeken

Onze meerdelige canvasdoeken worden allemaal op dezelfde manier gebouwd. Het is de bedoeling dat sommige motiefdelen aan de snijpunten wegvallen, dit kenmerk is het bijzondere karakter van dit formaat.Als het motief in zijn geheel aan de voorkant van de canvas stukken zichtbaar zou zijn, zou het totaalbeeld bij het ophangen van de luiken voor de toeschouwer uiteindelijk vervormd overkomen. Erg geschikt voor meerdelige canvasdoeken zijn landschap foto's.

Naar boven

Zijn de canvasafdrukken vochtbestendig?

Merk op dat al uw canvasafdrukken exclusief afgedrukt worden met oplosmiddelvrije inkt, om ecologische en gezondheidsredenen, en dus gevoelig zijn voor vocht. Wrijf de canvassen dus nooit af met een natte doek, en zorg ervoor dat de afdrukken niet opgehangen worden in kamers met een hoge vochtigheidsgraad (zoals in badkamers).

Naar boven

Hoe wordt het canvas aan het kader bevestigd?

Het canvas wordt over het kader gespannen en bevestigd aan de achterzijde. We trekken het canvas over de randen, zodat de afbeelding zelfs zonder lijst opgehangen kan worden.

Naar boven

Wat moet ik doen met een uitzonderlijk groot fotoformaat?

Indien uw afbeelding niet past op één van onze standaardformaten, creëren we graag een speciaal formaat voor u. U vindt een aanvraagformulier onder "zakelijke klanten" in de rubriek "formaten en prijzen". In de bestelprocedure hebt u ook de mogelijkheid om een speciaal formaat te produceren indien het fotoformaat niet past bij één van de standaardformaten. U kunt vervolgens de foto automatisch bijsnijden tot een geschikte beeldverhouding.

Naar boven

Wat gebeurt er als ik een speciaal formaat creëer als een standaardformaat?

Als u besluit om uw foto toch met een van onze standaard formaten te laten drukken, stellen wij u automatisch de afmetingen voor, die het meest overeen komen met uw geuploade fotodatei. Houd u er rekening mee dat in dit geval de afbeelding, zoals getoond in het preview scherm tijdens het bestelproces, toegesneden moet worden.

Naar boven

Aluminium en plexiglas afdrukken

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Wat is de minimaal vereiste resolutie?

Op Bestecanvas.nl is het niet mogelijk om afdrukken op plexiglas te bestellen van een slechte kwaliteit. Uw foto wordt gecontroleerd tijdens het uploadproces, en u krijgt vervolgens enkel de formaten te zien die geschikt zijn voor de kwaliteit van uw foto.

Naar boven

Welke resolutie moet mijn afbeelding hebben?

De resolutie van de afbeelding bepaalt de maximale grootte waarin deze kan afgedrukt worden, met behoud van de hoge kwaliteit. Om de optimale resoluties voor de gewenste afdrukken te bekijken, klik op de volgende link: www.bestecanvas.nl/format/

Naar boven

Welke bestandsformaten zijn geschikt voor productie?

We aanvaarden .JPG, .JPEG, .PNG, .GIF formaten tot 60 MB.

Naar boven

Hoe weet ik of mijn foto geschikt is voor mijn gewenst formaat?

Onder punt 2 van uw bestelling "Formaat kiezen", wordt u een lijst van mogelijke afdrukformaten getoond op basis van uw motief. Als uw gewenste formaat er niet bij staat, kan dit twee oorzaken hebben. De resolutie van uw afbeelding is niet voldoende of de beeldverhouding van het afbeeldingsbestand wijkt te veel af van het gewenste formaat.

Naar boven

Hoe belangrijk is de beeldverhouding voor de productie van mijn afdruk?

De beeldverhouding beschrijft de verhouding van de lengte tot de breedte van een afbeelding. De meest gebruikelijke beeldverhoudingen zijn de formaten 3:2 en 4:3. Deze formaten, samen met vele andere formaten (zoals panoramische, vierkante en landschapformaten) zijn beschikbaar op bestecanvas.nl. Indien de beeldverhouding van uw afbeelding te veel afwijkt van uw gewenste afdruk, wordt de gewenste afdruk niet getoond, aangezien uw afbeelding anders te veel bijgesneden moet worden om het gewenste formaat te verkrijgen. Door het formaat van uw afbeelding te wijzigen alvorens te bestellen, kunt u het gewenste formaat wel bestellen.

Naar boven

Hoe kan ik mijn foto's bewerken?

Om uw foto's te bewerken, kunt u gebruik maken van Adobe Photoshop, Corel Paint, PaintShop Pro of IrfanView. Bestecanvas.nl’s product designer biedt u de mogelijkheid om uw afbeelding om te zetten in zwart-wit onder de optie "Effecten".

Naar boven

Kan ik zwart-wit afbeeldingen uploaden?

Ja, u kunt uw afbeeldingen ook als zwart/wit afbeeldingen uplaoden. Een normale kleurenfoto kunt u natuurlijk ook met behulp van onze product-designer via de optie "Effecten" in zwart/wit converteren.

Naar boven

Worden mijn foto's handmatig bewerkt voordat ze worden afgedrukt?

Merk op dat uw beeldgegevens nooit handmatig bewerkt of bijgesneden worden voordat ze worden afgedrukt. Elke klant wordt aangezet om de individuele voorbeelden voor elk aangeboden afdrukformaat te bekijken. De uiteindelijke afdruk komt precies overeen met het overeenkomstige voorbeeld dat u ziet tijdens de selectie van het formaat. Het weergegevens deel van uw afbeelding blijft zichtbaar op de voorzijde van uw afdruk. Het systeem snijdt de beeldgegeven vervolgens automatisch en symmetrisch bij. Het systeem stelt alle geschikte schermformaten voor nadat het bestand werd geüpload, afhankelijk van de resolutie en de beeldverhouding. Let op dat onscherpe beeldgegevens, evenals grote pixels, door de kunstmatig vergrootte resolutie niet herkend wordt, en kan leiden tot een zwak afdrukresultaat. (Dit wordt niet erkend als een reden voor een klacht of een terugzending.)

Naar boven

Hoe kan ik een foto uploaden?

Klik in de navigatiebalk rechtsboven op "Kies een Foto" - u kunt daar vervolgens uw foto uploaden naar onze server.

Naar boven

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Foto uploaden - Upload de afbeelding naar onze server. Kies het gewenste formaat, de dikte van het spanraam en de stijl van de rand.
Effect kiezen - Kies een Zwart-Wit effect voor uw afbeelding.
Winkelmandje - Controleer het artikel. Hier hebt u de mogelijkheid om uw vouchercode in te vullen.
Meer afbeeldingen uploaden.
Bijbehorende producten (ophangsetjes)
Contactinformatie - Voer uw contactgegevens, facturatie- en leveringsadres in.
Betaalinformatie - Gelieve de gewenste betalingsmethode te selecteren.
Besteloverzicht - Gelieve de bestelling te controleren en te bevestigen!

Naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling aanvaard?

Uw bestelling wordt eerst verwerkt nadat u de betalingsmethode geselecteerd hebt aan het eind van de bestelprocedure, onze Algemene Voorwaarden aanvaard hebt, en op "Nu Kopen" hebt geklikt - U ontvangt van ons een e-mailbevestiging voor uw bestelling. De bestelling werd nu geplaatst.

Naar boven

Ik heb geen bevestiging ontvangen.

Van zodra u de bestelling met succes geplaatst hebt, ontvangt u een bevestiging per e-mail op het e-mailadres dat u invoerde tijdens de bestelprocedure. Deze e-mail kan in uw Spam map terechtkomen, dus gelieve uw spam e-mails te bekijken indien u geen bevestiging per e-mail ontvangen hebt. Controleer indien nodig of de opslagcapaciteit van uw mailbox niet overschreden is. Indien u de e-mailbevestiging voor uw bestelling nog steeds niet gevonden hebt (mogelijk door het fout spellen van het e-mailadres tijdens de bestelprocedure), gelieve de Klantendienst van Bestecanvas.nl te contacteren.

Naar boven

Waarom wordt er slechts een beperkt aantal formaten getoond na het uploaden van mijn afbeelding?

Van zodra u de afbeelding hebt geüpload op onze server, controleert ons systeem welke formaten geschikt zijn voor deze foto. De resolutie en de beeldverhouding van uw afbeelding zijn van cruciaal belang om een resultaat van hoge kwaliteit te garanderen. Om een groter formaat te kiezen dient u een afbeelding met een hogere resolutie en/of een verschillende beeldverhouding te uploaden.

Naar boven

Mijn foto's hebben een hogere resolutie, maar het systeem bood me niet het gewenste formaat aan

De beeldverhouding van het fotobestand is van cruciaal belang. Er zijn verschillende beeldverhoudingen, zoals 4:3, 3:2, 2:1 en 1:1. U kunt dit ofwel automatisch wijzigen in de instellingen van uw digitale camera, of handmatig in een beeldbewerkingsprogramma zoals Adobe Photoshop. Een afbeelding kan enkel afgedrukt worden in het formaat van de foto; anders wordt de afbeelding uitgetrokken. Om dit te vermijden biedt ons systeem enkel de afdrukformaten die mogelijk zijn met uw afbeelding.

Naar boven

Na het uploaden van mijn foto's krijg ik het bericht ‘ongeldig bestandsformaat’

Een ‘ongeldig bestandsformaat’ kan optreden om twee verschillende redenen:

1. Het bestand dat u geüpload hebt is niet van het bestandstype "JPG". Controleer het bestandstype van uw foto en zet het indien nodig om naar één van de aanvaarde bestandstypes met een beeldbewerkingsprogramma.

2. De bestandsnaam van uw foto bevat speciale tekens, zoals punten, komma's, spaties enzovoorts. Gelieve uw bestand te hernoemen voordat u het uploadt, zodat het geen enkele van deze tekens bevat.

Naar boven

Kan ik meerdere exemplaren van mijn foto maken?

U kunt bij ons een onbeperkt aantal foto's bestellen in verschillende formaten. Om een verschillend formaat te selecteren van hetzelfde beeldbestand, selecteer de optie "Nog een product ontwerpen" in het winkelmandje.

Naar boven

Hoe kan ik meer dan één foto op hetzelfde moment bestellen?

Wanneer u het ontwerp van uw product hebt afgewerkt en het in uw winkelmandje hebt geplaatst, kunt u terugkeren naar het bestelproces met de optie "Nog een product ontwerpen". Vervolgens kunt u handig meerdere individuele producten bestellen. Merk echter op dat het niet mogelijk is om fotoboeken en fotokalenders samen met andere producten te bestellen. Het afdrukformaat 20 x 20 cm is een aangepaste bestelling en er kan slechts een maximaal aantal van 20 besteld worden per winkelmandje.

Naar boven

Is het mogelijk wijzigingen te maken nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Helaas kan de bestelling niet gewijzigd worden nadat deze geplaatst werd, door de geautomatiseerde procedures voor productie en verzending.

Naar boven

Welke betalingsmethoden zijn er beschikbaar?

U kunt de producten betalen via PayPal, IDeal, Op rekening (Klarna), Vooruitbetaling en CreditCard (Wij accepteren VISA, Mastercard en American Express) . Als u "op rekening" bestelt, heeft u 14 dagen de tijd op te betalen en kunt u dus achteraf betalen.

Naar boven

Kan ik ter plaatse contant betalen?

Contante betaling is niet mogelijk omwille van logistieke redenen. Gelieve ons geen contant geld of cheques te zenden. We kunnen niet aansprakelijk gesteld worden indien ze verloren gaan.

Naar boven

Ik heb geen factuur ontvangen

Indien u voor betaling met Creditcard of PayPal hebt gekozen, gelieve de Klantendienst van Bestecanvas.nl te contacteren.

Naar boven

Wat is de 3D secure veiligheidsprocedure?

De 3D secure procedure garandeert dat de koper de eigenaar is van de creditcard. Wanneer u 3D secure gebruikt, geniet u van een omkering van aansprakelijkheid voor aankopen die u voltooid met Visa of MasterCard. Dit betekent dat u geen risico loopt bij het aanvechten van frauduleuze transacties. Indien u zich aanmeldt via één van de registratiemethoden, wordt er via de 3D secure procedure een registratiepagina van uw bank weergegeven waar u de nodige gegevens kunt invullen. De betaling wordt enkel aanvaard van zodra de correcte gegevens ingevoerd werden, een wachtwoord dat enkel u en uw bank kennen.

Naar boven

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Om te garanderen dat uw goederen onbeschadigd aankomen, gebruiken we enkel kwalitatieve verpakking voor onze producten. Onze plaatproducten worden voorzien van extra bescherming voor de randen om schade aan de hoeken te vermijden tijdens het transport. Daarnaast worden vele van onze producten in bubbelfolie gewikkeld.

Naar boven

Welke koeriersdienst levert mijn goederen?

Onze producten worden geleverd door GLS. Extra grote formaten, zoals bijvoorbeeld 120x90 cm, worden geleverd door GEL-Express Logistics.

Naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

Canvas, Alu, Acryl
Nederland:
Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 39 binnen het vasteland van Nederland & België
Verzendkosten inclusief verpakking: € 6,90.
Eilandentoeslag: € 19,90
Belgie:
Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.
Luxemburg:
Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.

Naar boven

Verzendinformatie

Zodra uw pakket klaar is voor verzending, ontvangt u een nieuwe e-mail van shipping@unitedartsgmbh.de. Indien u deze niet ontvangen heeft aan het einde van de productietijd, dan bestaat er een kans dat deze e-mail in uw spam map is beland. Kunt u de e-mail ook in deze map niet vinden, neem dan alstublieft contact op met ons service team.

Naar boven

Productie en levertermijnen

Levertijden:
  • Canvas: 3-5 werktagen*
  • Alu / Acryl Fine Art: 7-9 werkdagen*

De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd. De verzending van Duitsland naar Nederland duurt over het algemeen tussen de twee en vier werkdagen. Houd er rekening mee, dat bij de verzending een vertraging zou kunnen ontstaan (uitzonderlijk geval). Helaas hebben wij geen grote invloed op hoe snel het pakket afgeleverd wordt.

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Naar boven

Mijn leveringsadres is onjuist of is gewijzigd. Wat moet ik doen?

Houdt er rekening mee dat uw adres door de snelle orderverwerking later niet op een later tijdstip kan worden gewijzigd. Neem in dit geval contact op met GLS per telefoon +31 30 - 241 78 00. Houd uw pakketnummer bij de hand.

Naar boven

Is expres-verzending mogelijk?

Nee, helaas is er geen manier om een snellere verzendmethode te selecteren.

Naar boven

Waar leveren jullie?

De huidige lijst van landen waar we leveren ziet u op volgende link: Verzendkosten. Leveringen naar andere landen zijn momenteel helaas niet mogelijk.

Naar boven

Kan ik de status van mijn verzending controleren?

Via www.gls-group.eu/DE/de/home kunt u ten alle tijden de actuele verzendingsstatus van uw verzending inzien. U hoeft enkel uw pakketnummer in het veld "Tracking" in te vullen. Het pakketnummer heeft per e-mail ontvangen.

Bestellingen van één of twee producten (excl. fotoboeken en fotokalender) van een formaat 40x30cm of kleiner worden automatisch zonder traceercode verstuurd.

Naar boven

Kan ik de bestelling zelf ophalen?

Nee. Gelieve te begrijpen dat het om logistieke redenen niet mogelijk is om uw bestelling zelf op te halen.

Naar boven

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben voor de levering?

Als u tijdens de levering van uw bestelling niet thuis bent, neemt GLS uw pakket weer mee en laat een bericht achter voor u. Soms onderneemt de koerier de volgende dag een nieuwe poging om het pakket af te leveren. Het kan ook zijn dat het pakket bij een buurman of bij een pakketshop bij u in de buurt is afgegeven. Als u van tevoren weet dat u niet de hele dag thuis bent, kunt u dit meestal telefonisch met de koeriersdienst regelen en een andere datum voor de levering aanvragen. GLS - Telefoonnummer: Tel.: +31 30 - 241 78 00

Naar boven

Kan ik mijn pakket ook laten bezorgen bij een pakketshop?

Helaas kunt u geen pakketshop als verzendadres opgeven. Wij leveren uitsluitend met GLS en extra grote pakketten met GEL Express Logistik. Onze koeriers leveren niet in een pakketshop.

Naar boven

Wie betaalt eventuele nodige invoerkosten?

Bij verzending naar niet-EU-landen, zoals Zwitserland, kan een koerier invoerkosten berekenen. Houdt er rekening mee dat deze kosten nog steeds worden gedragen door de ontvanger.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren bij onze klantenservice. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat wij kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of de productie. Neem vervolgens contact met ons op via info@BesteCanvas.nl . U hoeft het beschadigde product niet te retourneren.

Naar boven

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet overeenkomt met de bestelling,vragen wij u zorgvuldig de factuur en bestelgegevens te controleren. Komen deze gegevens niet overeen met uw bestelling, neem alstublieft contact op met de klantenservice.

Naar boven

Wat te doen als mijn product kleurafwijkingen vertoont?

Vertoont het product kleurafwijkingen, isdit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en afdrukken worden gemaakt op basis van uw inzending. Vertoont uw product extra kleurafwijkingen, neem dan contact op met de klantenservice en stuur een foto mee van het product.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?

Als uw afbeelding onscherp of wazig is, ligt het meestal aan de te lage resolutie van de geuploade foto's. Tijdens het bewerkings- en bestelproces wordt een uitroepteken getoond. Dit uitroepteken waarschuwt u voor een foto van middelmatige of onvoldoende kwaliteit. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Het is daarom van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat toereikend is.

Naar boven

Wat doe ik als mijn bestelde toebehoor beschadigd is?

Als uw toebehoor niet naar behoren werkt, kunt u dit binnen 14 dagen reclameren. Informeer onze klantenservice.

Naar boven

Een deel van de bestelling ontbreekt. Wat nu ?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet compleet is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Derhalve kunnen tot 3 leveringen voor komen.

Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?

Wij vragen u om begrip voor het feit dat restitutie alleen mogelijk is bij de ophangsets. Al onze andere producten zijn gepersonaliseerde producten en restitutie is bij deze producten daarom uitgesloten. Met gepersonaliseerde producten wordt bedoeld dat de producten volgens uw wensen worden geproduceerd en kunnen dus bij retournering niet hergebruikt worden. Bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant en daarom duidelijk persoonlijk van aard zijn(art. 7:46d lid 4(2) BW) bestaat geen herroepingsrecht. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

Naar boven

Hoe is de afdrukkwaliteit?

Een afbeelding met maximale scherpte en fijne kleuren wordt rechtstreeks op geslepen plexiglas afgedrukt door middel van een UV-direct afdruk en uithardingstechnologie. Met deze afdruktechnologie met zes kleuren worden zelfs de fijnste details en grootste kleurengebieden met rijke, diepe kleuren weergegeven.

Naar boven

Kan ik mijn afdruk op plexiglas ook buiten gebruiken?

De afdrukken kunnen buiten gebruikt worden. De afdrukken zijn buiten tot drie jaar lang bestand tegen UV-straling en water. Dankzij het aanvullende laminaat kunnen onze producten buiten tot 7 jaar meegaan.

Naar boven

Wat is de beste manier om mijn afdruk op plexiglas op te hangen?

U hebt de mogelijkheid om een geschikt ophangsetje voor uw afbeeldingen te bestellen. We voorzien u van een ophangsysteem dat bestaat uit een zelfklevende ophangplaat met oogjes en twee zelfklevende rubberen afstandshouders. U kunt deze op de juiste positie plaatsen op de achterzijde van uw product. Ons ophangsysteem is bijzonder geschikt omdat het niet zichtbaar is en het effect creëert dat de afdruk op plexiglas zweeft.

Naar boven

Welke digitale camera is het best geschikt voor een afdruk op plexiglas?

Voor een goed resultaat dient de resolutie van uw digitale camera niet minder dan vier megapixels te zijn. Met een resolutie van twee megapixels kunnen we uw foto in goede kwaliteit creëren op een kleiner formaat.

Naar boven

Optimale installatie van het metalen ophangsetje

Stap 1: Om het beste kleefeffect te bereiken, dient u eerst de punten waar de houders bevestigd worden te bewerken met schuurpapier. Reinig vervolgens de oppervlakken met een pluisvrij doek, bevochtigd met isopropylalcohol of terpentijn, en laat het drogen.
Stap 2: Gebruik een pen om de afgemeten positie op de plaat te markeren waar deze aan de muur bevestigd moet worden. Het is best om twee markeringen te maken aan elke zijde om te garanderen dat het recht hangt.
Stap 3: Verwijder het antikleefpapier van de ophangset en controleer opnieuw of het oppervlak droog is. Druk de ophangset vervolgens gelijkmatig en stevig tegen de muur.
Stap 4: Leg uw afbeelding plat met de achterzijde omhoog, zodat het kleefmiddel kan reageren met het oppervlak en verharden. Na 24-48 uur kunt u uw afbeelding ophangen.

Naar boven

Belangrijke verzorgingsinstructies voor plaatproducten

1. Om te garanderen dat u voor vele jaren van uw afbeelding kunt genieten, mag u deze niet ophangen boven verwarmingselementen of in rechtstreeks zonlicht.
2. Gebruik minstens twee nagels of schroeven die symmetrisch in de muur bevestigd worden voor grote formaten. Hang uw afbeelding nooit op met een koord, kabel of enkele schroef.
3. Reinig het oppervlak enkel met een droge, zachte, pluisvrije doek (microvezel), en draag handschoenen van zacht materiaal of vinyl voor het behandelen van de afdrukken.
4. Vermijd het gebruik van teveel druk bij het reinigen van het oppervlak.
5. Gebruik nooit glasreinigingsproducten of alcohol met meer dan 5%, aceton, benzeen of koolstoftetrachloride, schurende reinigingsmiddelen of een schuurspons of borstels, agressieve schoonmaakmiddelen, (ontvettende) schoonmaakmiddelen of spuitbussen voor glas. Het oppervlak kan beschadigd worden.

Naar boven

Fotoboek en Fotokalender

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Waarom heb ik de BesteCanvas-software nodig?

Met de BesteCanvas software kunt u gemakkelijk en snel uw persoonlijke fotoalbum creëren van uw digitale foto's. U kunt de software gemakkelijk downloaden van onze website, en deze gratis installeren op uw computer.

Naar boven

Kunnen er beveiligingsproblemen optreden als ik BesteCanvas-software download?

Het downloaden van de software is volledig veilig; de software is vrij van virussen, en installeert geen andere ongewenste programma's op uw computer.

Naar boven

Kost de BesteCanvas-software iets?

Nee. De software is volledig gratis.

Naar boven

Op welk besturingssysteem draait de BesteCanvas-software?

De software kan gemakkelijk gebruikt worden met de volgende besturingssystemen: Windows 2000; Windows XP; Windows Vista; Windows 7; Windows 8; MAC OS X.

Naar boven

Hoe installeer ik de BesteCanvas-software?

De installatie is gemakkelijk en rechtuit. Klik op de downloadlink op de pagina bestecanvas.nl/fotoboek/. Na het downloaden kunt u de installatie starten door te dubbelklikken op “start”. Vervolgens wordt u naar het installatieproces geleid.

Naar boven

Ik kan de BesteCanvas-software niet installeren

Zorg ervoor dat u voldoende vrije ruimte hebt op uw harde schijf, en de nodige administratorrechten voor de installatie. Indien u nog steeds problemen ondervindt bij de installatie van de software, gelieve ons te contacteren.

Naar boven

Ik kan de BesteCanvas-software niet vinden na het downloaden

De gedownloade software wordt bewaard in de download map die u specifieert bij het downloaden van de software. Gedownloade bestanden, tenzij anders gespecifieerd, worden ofwel in de map "Downloads" ofwel op het bureaublad opgeslagen. In het geval u de BesteCanvas software niet vindt, kunt u de zoekfunctie van het besturingssysteem Windows gebruiken en de term bestecanvas.nl_setup.exe invoeren.

Naar boven

Hoe kan ik de software bijwerken?

Met een actieve internetverbinding worden nieuwe updates automatisch ter installatie aangeboden na het openen van het programma. Vervolgens kunt u deze downloaden. Het is niet nodig jet programma volledig opnieuw te installeren na een update, aangezien de oude versie wordt bijgewerkt.

Naar boven

De software update werkt niet

Om de software bij te werken moet u over een bestaande internetverbinding beschikken. Indien de update nog steeds niet werkt, kan dit verschillende redenen hebben; vaak heeft het te maken met een actieve firewall.

Naar boven

Firewall

Een firewall kan de update mogelijk voorkomen. Om dit te omzeilen kunt u uw firewall tijdelijk uitschakelen om de update uit te voeren. Indien dit niet succesvol is, aarzelt niet om ons te contacteren.

Naar boven

Welke bestandsformaten kunnen gebruikt worden?

De software kan .JPG bestanden integreren via de fotoselectie. Dit is het bestandsformaat van uw digitale camera. Ook de bestandsformaten .BMP en .PNG kunnen gebruikt worden.

Naar boven

Welke resolutie heb ik nodig voor mijn foto's?

Dit is moeilijk te zeggen, aangezien het in het algemeen afgedrukt wordt in 300 DPI, maar dit hangt af van de kwaliteit van uw foto's. Uw digitale foto's zijn 90% van de tijd geschikt, maar afbeeldingen van het internet absoluut niet. De software maakt het u gemakkelijk om de foto's te identificeren die niet voldoende zijn door een waarschuwing weer te geven. 1. Kwaliteit is niet voldoende
2. De kwaliteit heeft een te lage resolutie.
Vaak helpt het om een verschillend formaat te kiezen.

Naar boven

Hoe kan ik een fotoboek creëren?

Het is erg gemakkelijk om een fotoboek te maken. Het is best om de foto's vooraf te sorteren, zodat u uw selectie al klaar hebt.

1. Open de software en klik op 'Nieuw album'
2. Kies het product
3. Kies het formaat
4. Kies nu of u de wizard wenst te gebruiken (aanbevolen)
5. Kies uw afbeeldingen. Klik hiervoor op het pictogram
6. Voeg afbeeldingen toe vanop uw computer, of uw Facebook / Flickr account
7. Kies nu gewoon het gewenste paginanummer en kies een achtergrond
8. Ongeacht wat u selecteert: U kunt uw fotoboek nu ontwerpen volgens uw individuele wensen
9. Klik op het einde op Bestellen - Klaar!

Naar boven

Ik ben niet klaar met mijn fotoboek, kan ik het opslaan?

Geen zorgen, uw fotoboek wordt automatisch opgeslagen. U kunt de software veilig sluiten, en de volgende keer dat u deze opent, kies het item "Open" in het bovenste menu, en al uw gecreëerde albums verschijnen. Open het gewenste album en wijzig het naar wens.

Naar boven

Ik wens het formaat van mijn fotoboek te wijzigen. Is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk, kies in de bovenste taakbalk "product wijzigen” in het album, en selecteer uw nieuw formaat.

Naar boven

Ik kan mijn albums niet langer bewerken. Waarom?

Van zodra uw fotoboek besteld is, kunnen er geen wijzigingen gemaakt worden. Het productnummer komt overeen met het bestelnummer, en kan slechts één keer gebruikt worden. Om het fotoboek te bewerken of mogelijk opnieuw te bestellen, klik op "bestaand album openen" in het startmenu, en selecteer het project. U kunt het boek vervolgens “dupliceren”, het een nieuwe naam geven en het opnieuw bestellen.

Naar boven

Foutmelding: tekst buiten het zichtbare gebied. Wat moet ik doen?

Deze foutmelding verschijnt wanneer de tekst zich buiten de pagina bevindt. Het is ook mogelijk dat de tekst zich niet buiten de pagina bevindt, maar dat de foutmelding nog steeds verschijnt. In dit geval is het tekstvak simpelweg groter van de tekst, en bevindt het zich gedeeltelijk buiten het zichtbare gebied.

Naar boven

Ik kan geen enkele pagina meer verwijderen, waarom?

Dit kan twee redenen hebben: Ofwel hebt u minder dan 24 pagina's, en is het dus niet mogelijk meer om pagina's te verwijderen. Ofwel hebt u de cover (de eerste of laatste pagina) geselecteerd voor verwijdering. Deze speciale pagina's kunnen niet verwijderd worden. Om het aantal pagina's te verminderen, selecteer een pagina met normale inhoud.

Naar boven

Hoe kan ik de achtergrond van mijn fotoboek instellen?

U hebt 3 mogelijkheden:
1. Standaardkleuren. U kunt de achtergrondkleuren wijzigen tijdens de creatie van het boek in het menu aan de rechterkant in de tab "Achtergrond".
2. Uw eigen afbeelding. Gebruik één van uw eigen afbeeldingen op de pagina als achtergrond. Door te klikken met de rechtermuisknop opent er een menu. Om de afbeelding in de achtergrond te plaatsen, kies: aanpassen - aanpassen aan pagina. Om de achtergrond op een dubbele pagina te gebruiken, kies: aanpassen - aanpassen op dubbele pagina
3. Sjablonen als achtergrond. Om een sjabloon als achtergrond te gebruiken, selecteer "achtergronden" in het onderste deel van het veld. Selecteer een afbeelding, houd de linkermuisknop ingedrukt, en sleep de muis naar de gewenste pagina. Laat gewoon los, en de afbeelding verschijnt op de achtergrond.

Naar boven

Ik wil mijn fotokalender in het midden van het jaar beginnen, is dit mogelijk?

Indien u uw fotokalender in het midden van het jaar wilt laten beginnen, kunt u dit aangeven alvorens deze te creëren. Kies in de configuratie simpelweg in welke maand en welk jaar de kalender moet beginnen.

Naar boven

Mijn fotoboek is klaar, wat nu?

Klik op de knop met het winkelwagentje. Uw album wordt gecontroleerd en enige fouten worden aan u weergegeven. Indien u lege pagina's, tekstvelden of afbeeldingsvelden hebt, worden deze aan u getoond. Indien de kwaliteit van de afbeeldingen niet voldoende is, wordt er op dit moment een melding weergegeven. U kunt naar de pagina's navigeren en de fout verhelpen. Op klik op "OK" en ga verder met de bestelling. Indien u dit boek wenst te bestellen, klik op "nu bestellen", en indien u een ander boek wenst te bestellen, voeg het toe aan uw winkelwagentje.
1. Log in met uw aanmeldgegevens, of creëer een nieuwe account.
2. U kunt het aantal boeken kiezen in de details van de bestelling.
3. Voer uw leveringsgegevens in en selecteer de geschikte verzendmethode.
4. Kies een betalingsmethode en controleer uw informatie.
5. Bij deze stap kunt u uw kortingscode ingeven. Na het voltooien van uw bestelling wordt u doorverwezen om te uploaden (dit kan enkele seconden duren). Selecteer het type upload. Na een voltooide upload ontvangt u een bevestiging.

Naar boven

Hoe weet ik of de upload succesvol was?

Van zodra de upload met succes op onze servers werd overgezet, ontvangt u een nieuwe e-mail die de voltooiing van de upload bevestigt.

Naar boven

Kan ik nadien mijn bestelling wijzigen?

Van zodra uw gegevens aangekomen zijn en de bestelling betaald is, wordt uw bestelling automatisch verzonden naar de productie. Er kunnen geen wijzigingen gemaakt worden.

Naar boven

Ik wil meerdere fotoboeken bestellen, hoe doe ik dat?

Indien u verschillende fotoboeken wenst te bestellen, plaats het voltooide album dan in uw winkelwagentje. Vervolgens kunt u van hieruit de bestelling voltooien. Indien u meerdere kopieën van hetzelfde boek wenst te bestellen, kunt u het aantal kopieën wijzigen tijdens de bestelprocedure.

Naar boven

Ik wens een canvasafdruk en een fotoboek samen te bestellen, is dit mogelijk?

Helaas is het niet mogelijk om online bestellingen te combineren met bestellingen via de software. De fotoboeken volgen een volledig verschillend productieproces vanwege het zorgvuldige vakmanschap, en ze worden apart geproduceerd van canvasafdrukken. Daarom kunnen de artikelen niet saen verzonden worden, en een enkele verzendkost is ook onmogelijk, aangezien we twee aparte bestellingen verzenden.

Naar boven

Welke transfermogelijkheden zijn er beschikbaar?

De populairste en snelste manier is om de bestelling en alle gegevens te transfereren via het internet. Als alternatief is het ook mogelijk om de gegevens te zenden via de post, waarbij er een CD gebrand moet worden. Let erop dat we niet alle gegevens kunnen verwerken, enkel speciale zip-bestanden. Dit wordt voor u aangemaakt wanneer u “data verzenden via CD” selecteert in de tweede stap na het aanklikken van de bestelknop. Van zodra de betaling succesvol werd uitgevoerd, wordt het zip-bestand aangemaakt. Verzend uw CD naar:

United Arts GmbH
Am Gleisdreieck 5
50823 Cologne
Germany

Naar boven

Waarom heb ik geen bevestiging van de transfer ontvangen?

In dit geval heeft de bestelling ons niet bereikt. Dit kan meerdere redenen hebben: de betaling werd niet succesvol voltooid, of u beschikte niet over een bestaande internetverbinding, wat absoluut noodzakelijk is om alle informatie door te sturen

Naar boven

Is het mogelijk wijzigingen uit te voeren aan mijn bestelling wanneer deze geplaatst is?

Helaas kan de bestelling niet gewijzigd worden nadat deze geplaatst werd, door de geautomatiseerde procedures voor productie en verzending.

Naar boven

Hoe bestel ik een bestelling opnieuw nadat deze al geproduceerd werd?

Om opnieuw te bestellen, dient u opnieuw in te loggen met uw aanmeldgegevens. Selecteer een oud of bestaand project en klik op "opnieuw bestellen".

Naar boven

Welke betalingsmethoden zijn er beschikbaar?

U kunt voor uw producten betalen met
1. PayPal
2. Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
3. Bankoverschrijving - voorafbetaling
Merk op dat we enkel met de productie beginnen van zodra de volledige betaling ontvangen is.

Naar boven

Kan ik mijn bestelling in termijnen afbetalen?

Nee, betaling in termijnen is niet mogelijk bij ons.

Naar boven

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Om te garanderen dat uw goederen onbeschadigd aankomen, gebruiken we enkel kwalitatieve verpakking voor onze producten. Onze plaatproducten en canvasafdrukken worden voorzien van extra bescherming voor de randen om schade aan de hoeken te vermijden tijdens het transport. Daarnaast worden vele van onze producten in bubbelfolie gewikkeld.

Naar boven

Welke koeriersdienst levert mijn goederen?

Onze goederen worden verzonden met verschillende koerierdiensten: fotoboeken met DHL, UPS en kalenders met RoyalMail.

Naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van het eerste artikel, inclusief de verpakking, kost 6,90 €. Elk bijkomend artikel is vrij van verzendkosten. Productietijd: 5 werkdagen voor productie en 3 - 5 werkdagen voor verzending van fotoboeken. 48 uur productietijd en verzending binnen 13-20 werkdagen voor kalenders met RoyalMail.

Naar boven

Ontvang ik een melding van de verzending?

Van zodra uw product klaar is voor verzending, ontvangt u een verzendingsnotificatie. Indien u deze melding niet ontvangen heeft na de vooropgestelde productieperiode, kan de e-mail in uw spam map terechtgekomen zijn. Indien er zich geen e-mail in uw spam map bevindt, gelieve ons te contacteren met uw bestelnummer via fotoboek@bestecanvas.nl.

Naar boven

Mijn leveringsadres is onjuist of is gewijzigd. Wat moet ik doen?

Door het snelle verwerkingsproces van de bestellingen, kan uw adres in de meeste gevallen niet gewijzigd worden nadat u de bestelling hebt geplaatst.

Naar boven

Is expres-verzending mogelijk?

Nee, helaas is er geen manier om een snellere verzendmethode te selecteren.

Naar boven

Hoe kan ik de status van mijn verzending controleren?

U kunt de huidige verzendstatus van uw verzending op elk moment bekijken op www.ups.com/gb/en/Home.page. Plak uw trackingnummer gevonden in uw verzendnotificatie in het veld 'Tracking'.

Naar boven

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben voor de levering?

Indien u niet thuis bent op het moment van de levering, neemt UPS het pakket mee, en laten ze een boodschap na. De koerier probeert vervolgens te leveren op de volgende werkdag, of laat het pakket na bij een buur of in een pakketshop in uw buurt. Indien u op voorhand weet dat u niet thuis bent op die dag, kunt u gewoonlijk de koerier via telefoon contacteren om een andere leverdatum af te spreken. UPS telefoonnummer 0900 2255 877.

Naar boven

Wanneer kan ik mijn pakket ophalen van de pakketshop?

Indien uw koerier uw pakket ter afhaling heeft achtergelaten in een pakketshop omdat u niet thuis was, hebt u tot 9 werkdagen om uw pakket op te halen. Indien het pakket niet opgehaald wordt binnen het gespecifieerde tijdsinterval, wordt het teruggezonden naar ons. In dit geval wordt er een nieuwe levering uitgevoerd op uw kosten.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd is?

Als het artikel beschadigd is, kunt u een claim indienen bij onze Klantenservice. Maak een foto van het artikel en van de verpakking, zodat we kunnen vaststellen of de beschadiging tijdens het vervoer of tijdens de productie is ontstaan. Neem contact met ons op via fotoboek@bestecanvas.nl Stuur de beschadigde artikelen alstublieft niet terug.

Naar boven

Wat moet ik doen als het ontvangen artikel niet is wat ik besteld heb?

Als het ontvangen artikel niet het artikel is dat u besteld heeft, kijkt u dan eerst de gegevens op de factuur na. Als uw bestelling niet overeenkomt met de gegevens op de factuur, neemt u dan alstublieft contact op met de medewerkers van de Klantenservice van Bestecanvas.nl.

Naar boven

Wat kan ik doen als de foto’s van mijn fotoboek of kalender wazig of niet scherp zijn?

Als enkele foto’s wazig en/of niet scherp zijn, komt dat waarschijnlijk doordat de resolutie van de geleverde foto’s niet hoog genoeg was. Tijdens het samenstellen van uw fotoboek of kalender wordt daarover niet gewaarschuwd. We kunnen helaas geen klachten accepteren over de kwaliteit van uw foto’s. Het is daarom van belang dat u tijdens het aanmaken van de bestelling controleert of de kwaliteit van uw foto’s goed genoeg is.

Naar boven

Wat moet ik doen als er een gedeelte van mijn bestelling niet bezorgd is?

Het komt slechts bij uitzondering voor, maar mocht uw bestelling niet geheel bezorgd zijn, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. We gaan hier dan natuurlijk direct mee aan de slag. Hou er wel rekening mee dat artikelen met verschillende afmetingen separaat verzonden worden en dat deze daarom in meerdere leveringen (maximaal 3) bezorgd kunnen worden.

Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als ik de artikelen terugstuur?

Ons bedrijf is gevestigd in Duitsland en we moeten ons dus houden aan de Duitse wetgeving. Volgens de Duitse wet hebben we het recht om de gepersonaliseerde goederen tot twee keer toe te repareren of te vervangen (§ § 433, 437, 439, 312d clause 4 Nr. 1 BGB).

Als uw artikel beschadigd is of als de bestelling niet compleet geleverd is, neemt u dan alstublieft contact op met onze Klantenservice. Natuurlijk zullen we in het geval van terecht geplaatste klachten te allen tijde proberen om een acceptabel oplossing te bieden.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren bij onze klantenservice. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat wij kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of de productie. Neem vervolgens contact met ons op via info@BesteCanvas.nl . U hoeft het beschadigde product niet te retourneren.

Naar boven

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet overeenkomt met de bestelling,vragen wij u zorgvuldig de factuur en bestelgegevens te controleren. Komen deze gegevens niet overeen met uw bestelling, neem alstublieft contact op met de klantenservice.

Naar boven

Wat te doen als mijn product kleurafwijkingen vertoont?

Vertoont het product kleurafwijkingen, isdit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en afdrukken worden gemaakt op basis van uw inzending. Vertoont uw product extra kleurafwijkingen, neem dan contact op met de klantenservice en stuur een foto mee van het product.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?

Als uw afbeelding onscherp of wazig is, ligt het meestal aan de te lage resolutie van de geuploade foto's. Tijdens het bewerkings- en bestelproces wordt een uitroepteken getoond. Dit uitroepteken waarschuwt u voor een foto van middelmatige of onvoldoende kwaliteit. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Het is daarom van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat toereikend is.

Naar boven

Wat doe ik als mijn bestelde toebehoor beschadigd is?

Als uw toebehoor niet naar behoren werkt, kunt u dit binnen 14 dagen reclameren. Informeer onze klantenservice.

Naar boven

Een deel van de bestelling ontbreekt. Wat nu ?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet compleet is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Derhalve kunnen tot 3 leveringen voor komen.

Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?

Wij vragen u om begrip voor het feit dat restitutie alleen mogelijk is bij de ophangsets. Al onze andere producten zijn gepersonaliseerde producten en restitutie is bij deze producten daarom uitgesloten. Met gepersonaliseerde producten wordt bedoeld dat de producten volgens uw wensen worden geproduceerd en kunnen dus bij retournering niet hergebruikt worden. Bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant en daarom duidelijk persoonlijk van aard zijn(art. 7:46d lid 4(2) BW) bestaat geen herroepingsrecht. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

Naar boven

Welke fotoboek- en fotokalenderformaten bestaan er?

We bieden de volgende fotoboeken, elk met een hardcover of ringband:
Softcover A6: 10x15 cm
Fotoboek Ringband A5 Staand: 15x20 cm
Fotoboek Ringband A5 Liggend: 20x15 cm
Fotoboek Ringband Vierkant: 22x20 cm
Fotoboek Ringband A4 Staand: 20x27.5 cm
Fotoboek Ringband A4 Liggend: 27.5x20 cm
Fotoboek Ringband XXL: 30x30 cm
Hardcover A5 Staand: 15x20 cm
Hardcover A5 Liggend: 20x15 cm
Hardcover Vierkant: 20x20 cm
Hardcover A4 Staand: 20x27.5 cm
Hardcover A4 Liggend: 27.5x20 cm
Hardcover XXL: 30x30 cm
Onze fotokalenders worden aangeboden in zes versies:
Fotokalender A4 Staand: 20x30 cm
Fotokalender A4 Liggend: 30x20 cm
Fotokalender A3 Staand: 30x42.5 cm
Fotokalender A3 Liggend: 42.5x30 cm
Fotokalender Vierkant: 20x20 cm
Fotokalender XXL: 30x30 cm
Alle bijkomende informatie over fotoboeken vindt u op onze pagina formaten en prijzen (www.bestecanvas.nl/format/). Daar worden de basisprijzen voor 24 pagina's en de bijkomende kost voor elke 4 pagina's gespecifieerd.

Naar boven

Kan ik de pagina's en de cover van mijn fotoboek volledig aanpassen?

Elke pagina van het fotoboek is aanpasbaar. In de software wordt een stippellijn getoond, en foto's of teksten die deze lijn overschrijden, worden bij de productie bijgesneden. Sommige klanten willen dit specifiek. U kunt bijvoorbeeld een foto in een hoek plaatsen en het over de rand duwen. De oppervlakte over de lijn wordt er tijdens de productie afgesneden. U kunt ook de cover met een achtergrondkleur, een enkele foto, meerdere foto's, of de volledige cover ontwerpen.

Naar boven

Welk afdrukproces wordt er gebruikt voor mijn fotoboek / fotokalender?

Onze fotoboeken worden geproduceerd met een digitaal afdrukproces, dat een scherp afdrukresultaat met hoog contrast en schitterende kleuren garandeert. Wanneer er correct voor gezorgd wordt, kunnen uw fotoboeken jaren lang meegaan.

Naar boven

Welk papier wordt er gebruikt voor mijn fotoboek / fotokalender?

Om uw foto’s te laten schitteren, gebruiken we enkel glanzend, hoogwaardig foto-afdrukpapier voor onze fotoalbums, met een gramsgewicht van 170g/m². De individuele maandpagina’s in uw fotokalender worden afgedrukt op hoog wit, 200g/m² foto-afdrukpapier.

Naar boven

Wat is het verschil tussen ringband en hardcover?

De hardcover biedt een hogere kwaliteit, en is vergelijkbaar met een echt boek.
Hardcover: de buitenzijde van de coverpagina's krijgen een glanzend laminaat, en worden over stevig grijs karton getrokken, terwijl de inhoud, inclusief de eindpapieren, verbonden worden aan de covers. Het boekbindproces wordt uitgevoerd door een expert, en het werk wordt met de hand uitgevoerd. Het boek met hardcover rust vervolgens 24 uur om de lange levensduur van de lijm te garanderen, en te voorkomen dat er pagina's loskomen uit de cover. Dit soort boekbinden creëert een uitzonderlijke stabiliteit, hoge kwaliteit en een lange levensduur.
Ringband: vanwege de uitstraling die past bij elk ontwerp, maken we gebruik van zilver voor het binden met ringbanden. De individuele pagina's worden zorgvuldig verzameld en vervolgens samengebonden, zodat het boek stevig wordt. De zilveren ringband wordt ook vaak gebruikt voor benodigdheden op kantoor en op school, naast privégebruik. We gebruiken ook zilveren ringbanden voor onze kalenders, en voegen ook bijhorende hangers toe om hen aan de muur op te hangen.

Naar boven

Bestaat er de mogelijkheid om speciale formaten te produceren?

Helaas kunnen we enkel de bestaande formaten in de software produceren. We kunnen ook geen andere afdrukgegevens verwerken (PDFs).

Naar boven

Cadeaubonnen

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Waar kan ik mijn cadeaubonnen inwisselen?

U kunt de code van de cadeaubon direct invullen in het winkelmandje. Vul de code in het lege veld in en klik op "kortingsbon gebruiken". Het systeem actualiseert automatisch het totaalbedrag van uw bestelling

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn cadeaubon niet werkt?

Controleer alstublieft of u de code correct heeft ingevoerd. Als uw cadeaubon een minimale bestelwaarde heeft of een beperkte geldigheid, controleer dan of deze informatie nog steeds actueel is. Informatie hierover vindt u op uw cadeaubon. Als alles correct is en de bon nog steeds niet werkt, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Naar boven

Kan ik mijn cadeaubon later inwisselen ?

Het later inwisselen van de cadeaubon is helaas niet mogelijk.

Naar boven

Wat gebeurt er als ik het bedrag van mijn cadeaubon niet volledig gebruik?

Als u slechts een gedeelte van het totaalbedrag van uw cadeaubon gebruikt, vervalt het restbedrag automatisch.

Naar boven

Kan ik bij een bestelling meerdere waardebonnen gebruiken?

Het is niet mogelijk meerdere acties en cadeaubonnen te combineren. Er kan slechts een cadeaubon of kortingscode worden verzilverd per bestelling.

Naar boven