Veelgestelde vragen
BesteCanvas.nl
Veelgestelde vragen
 

Productietijd

Onze producten worden na ontvangst van uw betaling geproduceerd en verzonden (Uitzondering: Als u "op rekening" bestelt wordt uw bestelling meteen doorgestuurd naar de productie en u betaalt achteraf). Uw bestelling wordt in productie genomen nadat wij de betaling voor 07:00 uur van die werkdag ontvangen hebben.

Productietijden:

  • Canvas: 1-2 werkdagen*
  • Ingelijste Foto: 2-3 werkdagen
  • Alu / Acryl Fine Art: 5 werkdagen *
  • Mokken, kussen, dekken, acrylblok, smartphone case, mousepad en puzzel: 5 werkdagen *
  • Fotoboek en Fotokalender: 5 werkdagen *


 

Levertijd

Alu- Acryl en Ingelijste foto:

  • Canvas: 4-7 werkdagen*
  • Alu / Acryl Fine Art: 8-10 werkdagen*

De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Levertijd mokken, kussen, dekken, acrylblok, smartphone case, mousepad en puzzel:

  • 8-10 werkdagen*

Levertijd Standaard Fotoboek :

  • 7-12 werkdagen*

Bij de levertijd is de productietijd van 5 werkdagen inbegrepen.

*Met uitzondering van zaterdag en zondag

Levertijd Fotokalender :

  • 7-9 werkdagen*

Bij de levertijd is de productietijd van 5 werkdagen inbegrepen.

*Met uitzondering van zaterdag en zondag



 

Is express-verzending mogelijk ?

Nee, er is helaas geen mogelijkheid tot snellere verzending.



 

Mijn product is niet binnen de aangegeven levertijd geleverd. Wat nu?

Als het uitzonderlijk geval zich voordoet dat u de bestelling niet op tijd ontvangen heeft, kunt u met behulp van uw pakketnummer (dit ontvangt u automatisch per e-mail vlak voor de verzending) uw zending via www.gls-group.eu traceren. Als alternatief helpt het BesteCanvas.nl - klantenservice team u ook graag verder. Neem contact met ons op via e-mail of via onze support hotline (Zie voor de gegevens de Contact- pagina).



 

Welke bestandsformaten zijn geschikt?

Wij kunnen jpg, jpeg, png, gif bestandstypen verwerken. Max grootte van het bestand: 60 MB.



 

Kan ik mijn verzendadres wijzigen indien het niet/ niet meer correct is?

Houdt er rekening mee dat uw adres door de geautomatiseerde orderverwerking helaas niet meer achteraf gewijzigd kan worden. Natuurlijk is het wel mogelijk om direct contact op te nemen met GLS (+31 30 - 241 78 00) en daar te verzoeken om het verzendadres te wijzigen. Let op: houdt het pakketnummer bij de hand.



 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

Als de bestelling eenmaal is geplaatst, is het niet meer mogelijk om foto bestanden, formaten etc. te wijzigen. Annuleren is na overdracht van de bestelling en ontvangst van betaling helaas ook niet meer mogelijk. Dit komt door het geautomatiseerde verwerkingsproces. Let op: Als u 'Op Rekening' bestelt, treedt het geautomatiseerde verwerkingsproces in werking direct na het plaatsen van de bestelling.



 

Worden mijn foto bestanden bewerkt voor het afdrukken?

Let op: Uw beeldgegevens worden op geen enkele manier bewerkt of bijgesneden voordat ze worden afgedrukt. De afdrukgegevens worden automatisch door het systeem voor het geselecteerde formaat gegenereerd en verzonden naar de productieserver. Bepalend voor het afdrukresultaat is de preview op onze website, deze ziet u tijdens het selecteren van het formaat. Belangrijk: Hier ziet u ook het mogelijke verlies van het motief, dit verlies komt door de verschillende hoogte-breedteverhoudingen tussen het fotobestand en de afdrukstijl. Het systeem maakt namelijk automatisch een symmetrische uitsnede van de afbeelding. Na het uploaden genereert het systeem enkele aanbevolen formaten, deze zijn afhankelijk van de resolutie en de verhoudingen van uw fotobestand. Let u er dus ook alstublieft op, dat een wazige afbeelding, zoals grove pixels, op grond van onnatuurlijke vergrooting van de resolutie niet door het system herkend wordt. Hierdoor ontstaat een slechte printkwaliteit. Het gevolg hiervan is, dat er geen reclamatie mogelijk is.



 

Welke canvas uitvoeringen kan ik bij jullie bestellen?

U heeft keuze uit twee verschillende modellen frames, oftewel spieramen. U kunt kiezen uit een ca. 2 cm breed spieraam of een ca. 4 cm breed spieraam. Aanbevolen wordt altijd het 4cm dikke spieraam. Verder kunt uit drie soorten randen kiezen: een witte rand, zwarte rand en de 'uitgerekte' rand.


  • Uitgerekte rand
  • Witte rand
  • Zwarte rand
  • Gevouwen rand


 

Wat zijn de voordelen van registratie voor de nieuwsbrief?

Wilt u profiteren van exclusieve voordelen bij BesteCanvas.nl ? Meldt u zich dan eenvoudig aan voor de nieuwsbrief door onderaan de pagina op de link te klikken. Na succesvolle registratie ontvangt u regelmatig onze nieuwsbrief met exclusieve aanbiedingen, nieuws en handige tips van fotografie deskundigen. Afmelden voor de nieuwsbrief kan op elk gewenst moment. Dit kan door op de knop onderaan in de nieuwsbrief te klikken.



 

Mijn geleverde canvas is niet juist of beschadigd. Wat nu?

Om eventuele klachten te kunnen inschatten, is het voldoende om 1 - 2 digitale foto's van het onjuiste of beschadigde product op te sturen via e-mail. De productieafdeling zal uw klacht direct in behandeling nemen en zodra feedback van deze afdeling is ontvangen, zullen wij u op de hoogte stellen of en welke actie ondernomen wordt. Omdat het bij de bestelling om gepersonaliseerde producten gaat, kunnen wij deze niet terug nemen. Mocht u klacht gegrond zijn dan ontvangt u natuurlijk een nieuwe, verbeterde druk.



 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze e-mail wordt gesorteerd als spam. Controleer alstublieft uw map met ongewenste e-mails. Heeft u de e-mail niet ontvangen controlleer dan ook alstublieft of uw opslagcapaciteit niet al overschreden is. Mocht u de bevestiging alsnog niet vinden (bijvoorbeeld door een verkeerde spelling van het e-mailadres), neem dan contact met ons op.



 

Ik heb geen factuur ontvangen

Heeft u Creditcard, IDeal, Vooruitbetaling of PayPal gekozen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bij betalingen Op Rekening is het bedrijf Klarna verantwoordelijk voor de facturatie. Klarna stuurt u in dit geval een aparte factuur. Houdt er rekening mee dat het niet naleven van de betalingsvoorwaarden (betalingstermijn) boetes voor betalingsachterstand tot gevolg kan hebben. Bij vragen over het betalen op rekening neem dan direct contact op met Klarna via shop@klarna.de of telefonisch 004969-33296410.