Betaling en verzendkosten

Verzendkosten

Nederland

  • Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 49 binnen het vasteland van Nederland & België
  • Verzendkosten inclusief verpakking: € 5,90.
  • Eilandentoeslag: € 19,90

Luxemburg & België:

  • Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Levertijden

Als u verschillende soorten producten in een bestelling koopt, raadpleeg dan a.u.b. het product met de langste levertijd.

Canvas*
Productietijd: 1 werkdag
Levertijd: 3 tot 5 werkdagen
Totaal levertijd: tot 6 werkdagen
Fotoboek & Kalender
Productietijd: 4 werkdagen
Levertijd: 3 tot 5 werkdagen
Totaal levertijd: tot 9 werkdagen
Alle andere producten
Productietijd: 2 werkdagen
Levertijd: 3 tot 5 werkdagen
Totaal levertijd: tot 7 werkdagen

* exclusief aanvullende opties (frames, schildersezel, andere frame dikte)

Wilt u de status van uw bestelling controleren? Zoek niet verder!

Veilig Betalen

Voor de gegevensoverdracht wordt de veiligheidsstandaard SSL (Secure Socket Layer) gebruikt. Op deze manier zijn uw gegevens altijd beschermd. Deze procedure wordt ook gebruikt door banken om uw veiligheid te waarborgen.

U kunt bij ons kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

Bij vooruitbetaling wordt de bestelling pas na ontvangst van de betaling in productie genomen. De overboeking duurt normaal gesproken tussen twee en vier dagen.:

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een e-mail ter bevestiging van de bestelling. Deze e-mail bevat alle gegevens die nodig zijn voor de overschrijving. Geef als omschrijving alstublieft het bestelnummer, uw postcode en uw achternaam. Voor zakelijke bestellingen kunt u in plaats van de achternaam de bedrijfsnaam invullen. Scheidt deze informatie alstublieft met behulp van een koppelteken (bv. 01234-33335-Jansen). Zo kunnen wij de betaling snel toewijzen en de goederen gereed maken voor verzending.

Onze bankgegevens
Rabobank Roermont-Echt
BIC (Bank Identifier Code) RABONL2U
IBAN (International Bank Account Number) NL82 RABO 0161 0258 54
Rekeninghouder United Arts GmbH

Credit Card

U kunt ook makkelijk met uw creditcard bij bestecanvas.nl betalen. Geef tijdens het bestelproces uw creditcardnummer en de vervaldatum door. Bovendien hebben we de validatiecode nodig , welke op de achterkant van de Creditcard staat.Voor de gegevensoverdracht wordt de veiligheidsstandaard SSL (Secure Socket Layer) gebruikt. Op deze manier zijn uw gegevens altijd beschermd. Deze procedure wordt ook gebruikt door banken om uw veiligheid te waarborgen.Wij accepteren betalingen met uw Visacard, Mastercard of American Express. Wij belasten uw rekening nadat u de bestelling heeft afgesloten.

PayPal

U kunt ook makkelijk via PayPal bij bestecanvas.nl betalen. Kies tijdens het bestelproces gewoon voor PayPal als betaalmethode, u wordt automatisch doorgestuurd naar het PayPal-betalingssysteem. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een bestelbevestiging per e-mail.

Wij bieden u op maat gemaakte producten aan. Wij hebben de mogelijkheid, dankzij onze geavanceerde printtechniek de productietijd tot het minimum te verkorten, zonder dat de kwaliteit hierdoor achteruit gaat. Zo bedraagt de productietijd voor uw canvas print slechts 1-2 werkdagen (maandag-vrijdag). Houdt er rekening mee dat uw bestelling altijd een origineel product is, en wij daarom pas na ontvangst van de betaling met de productie kunnen beginnen. De levering geschiedt bij standaard verzending binnen Nederland reeds na 2-3 werkdagen.

Klarna Factuur

Koop nu - betaal pas over 14 dagen!

Als u kiest voor de betaalmethode van Klarna ontvangt u altijd eerst het product thuis en heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur wordt per e-mail verstuurd. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te worden voldaan, zoals aangegeven op de factuur. Maakt u gebruik van achteraf betalen via Klarna dan betaald u €1,50 extra. U betaalt aan Klarna geen verdere extra kosten als u de factuur binnen 14 dagen betaalt. Door voor deze betaalmethode te kiezen ga u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna. Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn. Klarna is alleen mogelijk voor klanten die woonachtig zijn in Nederland. Klik hier voor meer informatie over Klarna.

IDEAL

Betaal snel en makkelijk met iDeal. Als u voor deze betaalwijze kiest kunt u direct tijdens het bestelproces het geld via uw eigen bank overmaken in een vertrouwde internetbetaalomgeving mits u internetbankieren gebruikt bij de aangesloten banken natuurlijk. Tijdens het afronden van het bestelproces selecteerd u deze betaalmethode en u wordt automatisch doorverwezen naar de internet betaalomgeving van uw bank...


Makkelijk en veilig betalen

Aanmelden

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Fotoboek en Fotokalender

Waarom heb ik de BesteCanvas-software nodig?

Met de BesteCanvas software kunt u gemakkelijk en snel uw persoonlijke fotoalbum creëren van uw digitale foto's. U kunt de software gemakkelijk downloaden van onze website, en deze gratis installeren op uw computer.

Naar boven

Kunnen er beveiligingsproblemen optreden als ik BesteCanvas-software download?

Het downloaden van de software is volledig veilig; de software is vrij van virussen, en installeert geen andere ongewenste programma's op uw computer.

Naar boven

Kost de BesteCanvas-software iets?

Nee. De software is volledig gratis.

Naar boven

Op welk besturingssysteem draait de BesteCanvas-software?

De software kan gemakkelijk gebruikt worden met de volgende besturingssystemen: Windows 2000; Windows XP; Windows Vista; Windows 7; Windows 8; MAC OS X.

Naar boven

Hoe installeer ik de BesteCanvas-software?

De installatie is gemakkelijk en rechtuit. Klik op de downloadlink op de pagina bestecanvas.nl/fotocadeaus/fotoboek.jsf. Na het downloaden kunt u de installatie starten door te dubbelklikken op “start”. Vervolgens wordt u naar het installatieproces geleid.

Naar boven

Ik kan de BesteCanvas-software niet installeren

Zorg ervoor dat u voldoende vrije ruimte hebt op uw harde schijf, en de nodige administratorrechten voor de installatie. Indien u nog steeds problemen ondervindt bij de installatie van de software, gelieve ons te contacteren.

Naar boven

Ik kan de BesteCanvas-software niet vinden na het downloaden

De gedownloade software wordt bewaard in de download map die u specifieert bij het downloaden van de software. Gedownloade bestanden, tenzij anders gespecifieerd, worden ofwel in de map "Downloads" ofwel op het bureaublad opgeslagen. In het geval u de BesteCanvas software niet vindt, kunt u de zoekfunctie van het besturingssysteem Windows gebruiken en de term bestecanvas.nl_setup.exe invoeren.

Naar boven

Hoe kan ik de software bijwerken?

Met een actieve internetverbinding worden nieuwe updates automatisch ter installatie aangeboden na het openen van het programma. Vervolgens kunt u deze downloaden. Het is niet nodig jet programma volledig opnieuw te installeren na een update, aangezien de oude versie wordt bijgewerkt.

Naar boven

De software update werkt niet

Om de software bij te werken moet u over een bestaande internetverbinding beschikken. Indien de update nog steeds niet werkt, kan dit verschillende redenen hebben; vaak heeft het te maken met een actieve firewall.

Naar boven

Firewall

Een firewall kan de update mogelijk voorkomen. Om dit te omzeilen kunt u uw firewall tijdelijk uitschakelen om de update uit te voeren. Indien dit niet succesvol is, aarzelt niet om ons te contacteren.

Naar boven

Welke bestandsformaten kunnen gebruikt worden?

De software kan .JPG bestanden integreren via de fotoselectie. Dit is het bestandsformaat van uw digitale camera. Ook de bestandsformaten .BMP en .PNG kunnen gebruikt worden.

Naar boven

Welke resolutie heb ik nodig voor mijn foto's?

Dit is moeilijk te zeggen, aangezien het in het algemeen afgedrukt wordt in 300 DPI, maar dit hangt af van de kwaliteit van uw foto's. Uw digitale foto's zijn 90% van de tijd geschikt, maar afbeeldingen van het internet absoluut niet. De software maakt het u gemakkelijk om de foto's te identificeren die niet voldoende zijn door een waarschuwing weer te geven. 1. Kwaliteit is niet voldoende
2. De kwaliteit heeft een te lage resolutie.
Vaak helpt het om een verschillend formaat te kiezen.

Naar boven

Hoe kan ik een fotoboek creëren?

Het is erg gemakkelijk om een fotoboek te maken. Het is best om de foto's vooraf te sorteren, zodat u uw selectie al klaar hebt.

1. Open de software en klik op 'Nieuw album'
2. Kies het product
3. Kies het formaat
4. Kies nu of u de wizard wenst te gebruiken (aanbevolen)
5. Kies uw afbeeldingen. Klik hiervoor op het pictogram
6. Voeg afbeeldingen toe vanop uw computer, of uw Facebook / Flickr account
7. Kies nu gewoon het gewenste paginanummer en kies een achtergrond
8. Ongeacht wat u selecteert: U kunt uw fotoboek nu ontwerpen volgens uw individuele wensen
9. Klik op het einde op Bestellen - Klaar!

Naar boven

Ik ben niet klaar met mijn fotoboek, kan ik het opslaan?

Geen zorgen, uw fotoboek wordt automatisch opgeslagen. U kunt de software veilig sluiten, en de volgende keer dat u deze opent, kies het item "Open" in het bovenste menu, en al uw gecreëerde albums verschijnen. Open het gewenste album en wijzig het naar wens.

Naar boven

Ik wens het formaat van mijn fotoboek te wijzigen. Is dit mogelijk?

Ja, dat is mogelijk, kies in de bovenste taakbalk "product wijzigen” in het album, en selecteer uw nieuw formaat.

Naar boven

Ik kan mijn albums niet langer bewerken. Waarom?

Van zodra uw fotoboek besteld is, kunnen er geen wijzigingen gemaakt worden. Het productnummer komt overeen met het bestelnummer, en kan slechts één keer gebruikt worden. Om het fotoboek te bewerken of mogelijk opnieuw te bestellen, klik op "bestaand album openen" in het startmenu, en selecteer het project. U kunt het boek vervolgens “dupliceren”, het een nieuwe naam geven en het opnieuw bestellen.

Naar boven

Foutmelding: tekst buiten het zichtbare gebied. Wat moet ik doen?

Deze foutmelding verschijnt wanneer de tekst zich buiten de pagina bevindt. Het is ook mogelijk dat de tekst zich niet buiten de pagina bevindt, maar dat de foutmelding nog steeds verschijnt. In dit geval is het tekstvak simpelweg groter van de tekst, en bevindt het zich gedeeltelijk buiten het zichtbare gebied.

Naar boven

Ik kan geen enkele pagina meer verwijderen, waarom?

Dit kan twee redenen hebben: Ofwel hebt u minder dan 24 pagina's, en is het dus niet mogelijk meer om pagina's te verwijderen. Ofwel hebt u de cover (de eerste of laatste pagina) geselecteerd voor verwijdering. Deze speciale pagina's kunnen niet verwijderd worden. Om het aantal pagina's te verminderen, selecteer een pagina met normale inhoud.

Naar boven

Hoe kan ik de achtergrond van mijn fotoboek instellen?

U hebt 3 mogelijkheden:
1. Standaardkleuren. U kunt de achtergrondkleuren wijzigen tijdens de creatie van het boek in het menu aan de rechterkant in de tab "Achtergrond".
2. Uw eigen afbeelding. Gebruik één van uw eigen afbeeldingen op de pagina als achtergrond. Door te klikken met de rechtermuisknop opent er een menu. Om de afbeelding in de achtergrond te plaatsen, kies: aanpassen - aanpassen aan pagina. Om de achtergrond op een dubbele pagina te gebruiken, kies: aanpassen - aanpassen op dubbele pagina
3. Sjablonen als achtergrond. Om een sjabloon als achtergrond te gebruiken, selecteer "achtergronden" in het onderste deel van het veld. Selecteer een afbeelding, houd de linkermuisknop ingedrukt, en sleep de muis naar de gewenste pagina. Laat gewoon los, en de afbeelding verschijnt op de achtergrond.

Naar boven

Ik wil mijn fotokalender in het midden van het jaar beginnen, is dit mogelijk?

Indien u uw fotokalender in het midden van het jaar wilt laten beginnen, kunt u dit aangeven alvorens deze te creëren. Kies in de configuratie simpelweg in welke maand en welk jaar de kalender moet beginnen.

Naar boven

Mijn fotoboek is klaar, wat nu?

Klik op de knop met het winkelwagentje. Uw album wordt gecontroleerd en enige fouten worden aan u weergegeven. Indien u lege pagina's, tekstvelden of afbeeldingsvelden hebt, worden deze aan u getoond. Indien de kwaliteit van de afbeeldingen niet voldoende is, wordt er op dit moment een melding weergegeven. U kunt naar de pagina's navigeren en de fout verhelpen. Op klik op "OK" en ga verder met de bestelling. Indien u dit boek wenst te bestellen, klik op "nu bestellen", en indien u een ander boek wenst te bestellen, voeg het toe aan uw winkelwagentje.
1. Log in met uw aanmeldgegevens, of creëer een nieuwe account.
2. U kunt het aantal boeken kiezen in de details van de bestelling.
3. Voer uw leveringsgegevens in en selecteer de geschikte verzendmethode.
4. Kies een betalingsmethode en controleer uw informatie.
5. Bij deze stap kunt u uw kortingscode ingeven. Na het voltooien van uw bestelling wordt u doorverwezen om te uploaden (dit kan enkele seconden duren). Selecteer het type upload. Na een voltooide upload ontvangt u een bevestiging.

Naar boven

Hoe weet ik of de upload succesvol was?

Van zodra de upload met succes op onze servers werd overgezet, ontvangt u een nieuwe e-mail die de voltooiing van de upload bevestigt.

Naar boven

Kan ik nadien mijn bestelling wijzigen?

Van zodra uw gegevens aangekomen zijn en de bestelling betaald is, wordt uw bestelling automatisch verzonden naar de productie. Er kunnen geen wijzigingen gemaakt worden.

Naar boven

Ik wil meerdere fotoboeken bestellen, hoe doe ik dat?

Indien u verschillende fotoboeken wenst te bestellen, plaats het voltooide album dan in uw winkelwagentje. Vervolgens kunt u van hieruit de bestelling voltooien. Indien u meerdere kopieën van hetzelfde boek wenst te bestellen, kunt u het aantal kopieën wijzigen tijdens de bestelprocedure.

Naar boven

Ik wens een canvasafdruk en een fotoboek samen te bestellen, is dit mogelijk?

Helaas is het niet mogelijk om online bestellingen te combineren met bestellingen via de software. De fotoboeken volgen een volledig verschillend productieproces vanwege het zorgvuldige vakmanschap, en ze worden apart geproduceerd van canvasafdrukken. Daarom kunnen de artikelen niet saen verzonden worden, en een enkele verzendkost is ook onmogelijk, aangezien we twee aparte bestellingen verzenden.

Naar boven

Welke transfermogelijkheden zijn er beschikbaar?

De populairste en snelste manier is om de bestelling en alle gegevens te transfereren via het internet. Als alternatief is het ook mogelijk om de gegevens te zenden via de post, waarbij er een CD gebrand moet worden. Let erop dat we niet alle gegevens kunnen verwerken, enkel speciale zip-bestanden. Dit wordt voor u aangemaakt wanneer u “data verzenden via CD” selecteert in de tweede stap na het aanklikken van de bestelknop. Van zodra de betaling succesvol werd uitgevoerd, wordt het zip-bestand aangemaakt. Verzend uw CD naar:

United Arts GmbH
Am Gleisdreieck 5
50823 Cologne
Germany

Naar boven

Waarom heb ik geen bevestiging van de transfer ontvangen?

In dit geval heeft de bestelling ons niet bereikt. Dit kan meerdere redenen hebben: de betaling werd niet succesvol voltooid, of u beschikte niet over een bestaande internetverbinding, wat absoluut noodzakelijk is om alle informatie door te sturen

Naar boven

Is het mogelijk wijzigingen uit te voeren aan mijn bestelling wanneer deze geplaatst is?

Helaas kan de bestelling niet gewijzigd worden nadat deze geplaatst werd, door de geautomatiseerde procedures voor productie en verzending.

Naar boven

Hoe bestel ik een bestelling opnieuw nadat deze al geproduceerd werd?

Om opnieuw te bestellen, dient u opnieuw in te loggen met uw aanmeldgegevens. Selecteer een oud of bestaand project en klik op "opnieuw bestellen".

Naar boven

Welke betalingsmethoden zijn er beschikbaar?

U kunt voor uw producten betalen met
1. PayPal
2. Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
3. Bankoverschrijving - voorafbetaling
Merk op dat we enkel met de productie beginnen van zodra de volledige betaling ontvangen is.

Naar boven

Kan ik mijn bestelling in termijnen afbetalen?

Nee, betaling in termijnen is niet mogelijk bij ons.

Naar boven

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Om te garanderen dat uw goederen onbeschadigd aankomen, gebruiken we enkel kwalitatieve verpakking voor onze producten. Onze plaatproducten en canvasafdrukken worden voorzien van extra bescherming voor de randen om schade aan de hoeken te vermijden tijdens het transport. Daarnaast worden vele van onze producten in bubbelfolie gewikkeld.

Naar boven

Welke koeriersdienst levert mijn goederen?

Onze goederen worden verzonden met verschillende koerierdiensten: fotoboeken met DHL, UPS en kalenders met RoyalMail.

Naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van het eerste artikel, inclusief de verpakking, kost 6,90 €. Elk bijkomend artikel is vrij van verzendkosten. Productietijd: 5 werkdagen voor productie en 3 - 5 werkdagen voor verzending van fotoboeken. 48 uur productietijd en verzending binnen 13-20 werkdagen voor kalenders met RoyalMail.

Naar boven

Ontvang ik een melding van de verzending?

Van zodra uw product klaar is voor verzending, ontvangt u een verzendingsnotificatie. Indien u deze melding niet ontvangen heeft na de vooropgestelde productieperiode, kan de e-mail in uw spam map terechtgekomen zijn. Indien er zich geen e-mail in uw spam map bevindt, gelieve ons te contacteren met uw bestelnummer via fotoboek@bestecanvas.nl.

Naar boven

Mijn leveringsadres is onjuist of is gewijzigd. Wat moet ik doen?

Door het snelle verwerkingsproces van de bestellingen, kan uw adres in de meeste gevallen niet gewijzigd worden nadat u de bestelling hebt geplaatst.

Naar boven

Is expres-verzending mogelijk?

Nee, helaas is er geen manier om een snellere verzendmethode te selecteren.

Naar boven

Hoe kan ik de status van mijn verzending controleren?

U kunt de huidige verzendstatus van uw verzending op elk moment bekijken op www.ups.com/gb/en/Home.page. Plak uw trackingnummer gevonden in uw verzendnotificatie in het veld 'Tracking'.

Naar boven

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben voor de levering?

Indien u niet thuis bent op het moment van de levering, neemt UPS het pakket mee, en laten ze een boodschap na. De koerier probeert vervolgens te leveren op de volgende werkdag, of laat het pakket na bij een buur of in een pakketshop in uw buurt. Indien u op voorhand weet dat u niet thuis bent op die dag, kunt u gewoonlijk de koerier via telefoon contacteren om een andere leverdatum af te spreken. UPS telefoonnummer 0900 2255 877.

Naar boven

Wanneer kan ik mijn pakket ophalen van de pakketshop?

Indien uw koerier uw pakket ter afhaling heeft achtergelaten in een pakketshop omdat u niet thuis was, hebt u tot 9 werkdagen om uw pakket op te halen. Indien het pakket niet opgehaald wordt binnen het gespecifieerde tijdsinterval, wordt het teruggezonden naar ons. In dit geval wordt er een nieuwe levering uitgevoerd op uw kosten.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd is?

Als het artikel beschadigd is, kunt u een claim indienen bij onze Klantenservice. Maak een foto van het artikel en van de verpakking, zodat we kunnen vaststellen of de beschadiging tijdens het vervoer of tijdens de productie is ontstaan. Neem contact met ons op via fotoboek@bestecanvas.nl Stuur de beschadigde artikelen alstublieft niet terug.

Naar boven

Wat moet ik doen als het ontvangen artikel niet is wat ik besteld heb?

Als het ontvangen artikel niet het artikel is dat u besteld heeft, kijkt u dan eerst de gegevens op de factuur na. Als uw bestelling niet overeenkomt met de gegevens op de factuur, neemt u dan alstublieft contact op met de medewerkers van de Klantenservice van Bestecanvas.nl.

Naar boven

Wat kan ik doen als de foto’s van mijn fotoboek of kalender wazig of niet scherp zijn?

Als enkele foto’s wazig en/of niet scherp zijn, komt dat waarschijnlijk doordat de resolutie van de geleverde foto’s niet hoog genoeg was. Tijdens het samenstellen van uw fotoboek of kalender wordt daarover niet gewaarschuwd. We kunnen helaas geen klachten accepteren over de kwaliteit van uw foto’s. Het is daarom van belang dat u tijdens het aanmaken van de bestelling controleert of de kwaliteit van uw foto’s goed genoeg is.

Naar boven

Wat moet ik doen als er een gedeelte van mijn bestelling niet bezorgd is?

Het komt slechts bij uitzondering voor, maar mocht uw bestelling niet geheel bezorgd zijn, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. We gaan hier dan natuurlijk direct mee aan de slag. Hou er wel rekening mee dat artikelen met verschillende afmetingen separaat verzonden worden en dat deze daarom in meerdere leveringen (maximaal 3) bezorgd kunnen worden.

Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als ik de artikelen terugstuur?

Ons bedrijf is gevestigd in Duitsland en we moeten ons dus houden aan de Duitse wetgeving. Volgens de Duitse wet hebben we het recht om de gepersonaliseerde goederen tot twee keer toe te repareren of te vervangen (§ § 433, 437, 439, 312d clause 4 Nr. 1 BGB).

Als uw artikel beschadigd is of als de bestelling niet compleet geleverd is, neemt u dan alstublieft contact op met onze Klantenservice. Natuurlijk zullen we in het geval van terecht geplaatste klachten te allen tijde proberen om een acceptabel oplossing te bieden.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren bij onze klantenservice. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat wij kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of de productie. Neem vervolgens contact met ons op via info@BesteCanvas.nl . U hoeft het beschadigde product niet te retourneren.

Naar boven

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet overeenkomt met de bestelling,vragen wij u zorgvuldig de factuur en bestelgegevens te controleren. Komen deze gegevens niet overeen met uw bestelling, neem alstublieft contact op met de klantenservice.

Naar boven

Wat te doen als mijn product kleurafwijkingen vertoont?

Vertoont het product kleurafwijkingen, isdit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en afdrukken worden gemaakt op basis van uw inzending. Vertoont uw product extra kleurafwijkingen, neem dan contact op met de klantenservice en stuur een foto mee van het product.

Naar boven

Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?

Als uw afbeelding onscherp of wazig is, ligt het meestal aan de te lage resolutie van de geuploade foto's. Tijdens het bewerkings- en bestelproces wordt een uitroepteken getoond. Dit uitroepteken waarschuwt u voor een foto van middelmatige of onvoldoende kwaliteit. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Het is daarom van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat toereikend is.

Naar boven

Wat doe ik als mijn bestelde toebehoor beschadigd is?

Als uw toebehoor niet naar behoren werkt, kunt u dit binnen 14 dagen reclameren. Informeer onze klantenservice.

Naar boven

Een deel van de bestelling ontbreekt. Wat nu ?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet compleet is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Derhalve kunnen tot 3 leveringen voor komen.

Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?

Wij vragen u om begrip voor het feit dat restitutie alleen mogelijk is bij de ophangsets. Al onze andere producten zijn gepersonaliseerde producten en restitutie is bij deze producten daarom uitgesloten. Met gepersonaliseerde producten wordt bedoeld dat de producten volgens uw wensen worden geproduceerd en kunnen dus bij retournering niet hergebruikt worden. Bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant en daarom duidelijk persoonlijk van aard zijn(art. 7:46d lid 4(2) BW) bestaat geen herroepingsrecht. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.

Naar boven

Welke fotoboek- en fotokalenderformaten bestaan er?

We bieden de volgende fotoboeken, elk met een hardcover of ringband:
Softcover A6: 10x15 cm
Fotoboek Ringband A5 Staand: 15x20 cm
Fotoboek Ringband A5 Liggend: 20x15 cm
Fotoboek Ringband Vierkant: 22x20 cm
Fotoboek Ringband A4 Staand: 20x27.5 cm
Fotoboek Ringband A4 Liggend: 27.5x20 cm
Fotoboek Ringband XXL: 30x30 cm
Hardcover A5 Staand: 15x20 cm
Hardcover A5 Liggend: 20x15 cm
Hardcover Vierkant: 20x20 cm
Hardcover A4 Staand: 20x27.5 cm
Hardcover A4 Liggend: 27.5x20 cm
Hardcover XXL: 30x30 cm
Onze fotokalenders worden aangeboden in zes versies:
Fotokalender A4 Staand: 20x30 cm
Fotokalender A4 Liggend: 30x20 cm
Fotokalender A3 Staand: 30x42.5 cm
Fotokalender A3 Liggend: 42.5x30 cm
Fotokalender Vierkant: 20x20 cm
Fotokalender XXL: 30x30 cm
Alle bijkomende informatie over fotoboeken vindt u op onze pagina formaten en prijzen (www.bestecanvas.nl/format/). Daar worden de basisprijzen voor 24 pagina's en de bijkomende kost voor elke 4 pagina's gespecifieerd.

Naar boven

Kan ik de pagina's en de cover van mijn fotoboek volledig aanpassen?

Elke pagina van het fotoboek is aanpasbaar. In de software wordt een stippellijn getoond, en foto's of teksten die deze lijn overschrijden, worden bij de productie bijgesneden. Sommige klanten willen dit specifiek. U kunt bijvoorbeeld een foto in een hoek plaatsen en het over de rand duwen. De oppervlakte over de lijn wordt er tijdens de productie afgesneden. U kunt ook de cover met een achtergrondkleur, een enkele foto, meerdere foto's, of de volledige cover ontwerpen.

Naar boven

Welk afdrukproces wordt er gebruikt voor mijn fotoboek / fotokalender?

Onze fotoboeken worden geproduceerd met een digitaal afdrukproces, dat een scherp afdrukresultaat met hoog contrast en schitterende kleuren garandeert. Wanneer er correct voor gezorgd wordt, kunnen uw fotoboeken jaren lang meegaan.

Naar boven

Welk papier wordt er gebruikt voor mijn fotoboek / fotokalender?

Om uw foto’s te laten schitteren, gebruiken we enkel glanzend, hoogwaardig foto-afdrukpapier voor onze fotoalbums, met een gramsgewicht van 170g/m². De individuele maandpagina’s in uw fotokalender worden afgedrukt op hoog wit, 200g/m² foto-afdrukpapier.

Naar boven

Wat is het verschil tussen ringband en hardcover?

De hardcover biedt een hogere kwaliteit, en is vergelijkbaar met een echt boek.
Hardcover: de buitenzijde van de coverpagina's krijgen een glanzend laminaat, en worden over stevig grijs karton getrokken, terwijl de inhoud, inclusief de eindpapieren, verbonden worden aan de covers. Het boekbindproces wordt uitgevoerd door een expert, en het werk wordt met de hand uitgevoerd. Het boek met hardcover rust vervolgens 24 uur om de lange levensduur van de lijm te garanderen, en te voorkomen dat er pagina's loskomen uit de cover. Dit soort boekbinden creëert een uitzonderlijke stabiliteit, hoge kwaliteit en een lange levensduur.
Ringband: vanwege de uitstraling die past bij elk ontwerp, maken we gebruik van zilver voor het binden met ringbanden. De individuele pagina's worden zorgvuldig verzameld en vervolgens samengebonden, zodat het boek stevig wordt. De zilveren ringband wordt ook vaak gebruikt voor benodigdheden op kantoor en op school, naast privégebruik. We gebruiken ook zilveren ringbanden voor onze kalenders, en voegen ook bijhorende hangers toe om hen aan de muur op te hangen.

Naar boven

Bestaat er de mogelijkheid om speciale formaten te produceren?

Helaas kunnen we enkel de bestaande formaten in de software produceren. We kunnen ook geen andere afdrukgegevens verwerken (PDFs).

Naar boven
Sluit
Uw afbeelding wordt geüpload Geef ons een seconde
We bereiden alles voor
Upload voltooid!
0%
Bestand is te groot
Uw afbeelding overschrijdt de limiet van 60MB.
Pas de grootte van uw afbeelding aan en probeer het opnieuw.
Te veel foto's
U kunt maximaa 25 afbeeldingen per keer uploaden.
Te veel foto's
U kunt maximaal 100 afbeeldingen per keer uploaden.
Afbeeldingsresolutie onvoldoende.
Helaas is de resolutie van uw foto niet voldoende voor het geselecteerde product.
Kies een andere foto of verander het product.
Verkeerd bestandstype
We kunnen de volgende indelingen verwerken:
.jpg, .jpeg, .png, .gif, .webp
Fout tijdens uploaden
Er is helaas een fout opgetreden tijdens het uploaden. Gelieve het opnieuw te proberen.
Als het probleem aanhoudt, upload dan uw afbeelding met deze uploader. UPLOADER.
Resolutie te hoog
Helaas is het aantal pixels van de geüploade afbeelding te hoog.
Gelieve de resolutie van de afbeelding te verlagen en opnieuw te uploaden.
Laagste prijsgarantie

De laagste prijs garantie van bestecanvas.nl!

De bestecanvas.nl laagste prijs garantie garandeert u altijd de goedkoopste prijs. Vindt u bij een andere aanbieder een product van hetzelfde formaat en in dezelfde uitvoering goedkoper, dan verlagen wij deze prijs nog eens met 5%.

Wat moet u in dit geval doen?

Heel simpel, stuur een email met de gegevens van de andere aanbieder, de prijs en de uitvoering. Vervolgens vergelijken wij het product, als het klopt sturen wij u de passende kortingscode toe!