Reclamatie
BesteCanvas.nl
Reclamatie
 

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren bij onze klantenservice. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat wij kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of de productie. Neem vervolgens contact met ons op via info@BesteCanvas.nl . U hoeft het beschadigde product niet te retourneren.



 

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet overeenkomt met de bestelling,vragen wij u zorgvuldig de factuur en bestelgegevens te controleren. Komen deze gegevens niet overeen met uw bestelling, neem alstublieft contact op met de klantenservice.



 

Wat te doen als mijn product kleurafwijkingen vertoont?

Vertoont het product kleurafwijkingen, isdit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en afdrukken worden gemaakt op basis van uw inzending. Vertoont uw product extra kleurafwijkingen, neem dan contact op met de klantenservice en stuur een foto mee van het product.



 

Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?

Als uw afbeelding onscherp of wazig is, ligt het meestal aan de te lage resolutie van de geuploade foto's. Tijdens het bewerkings- en bestelproces wordt een uitroepteken getoond. Dit uitroepteken waarschuwt u voor een foto van middelmatige of onvoldoende kwaliteit. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Het is daarom van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat toereikend is.



 

Wat doe ik als mijn bestelde toebehoor beschadigd is?

Als uw toebehoor niet naar behoren werkt, kunt u dit binnen 14 dagen reclameren. Informeer onze klantenservice.



 

Een deel van de bestelling ontbreekt. Wat nu ?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet compleet is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Derhalve kunnen tot 3 leveringen voor komen.



 

Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?

Wij vragen u om begrip voor het feit dat restitutie alleen mogelijk is bij de ophangsets. Al onze andere producten zijn gepersonaliseerde producten en restitutie is bij deze producten daarom uitgesloten. Met gepersonaliseerde producten wordt bedoeld dat de producten volgens uw wensen worden geproduceerd en kunnen dus bij retournering niet hergebruikt worden. Bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant en daarom duidelijk persoonlijk van aard zijn(art. 7:46d lid 4(2) BW) bestaat geen herroepingsrecht. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat een geschikte oplossing wordt gevonden. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug te storten.