Levering en verzending
BesteCanvas.nl
Levering & verzending
 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Om ervoor te zorgen dat uw producten zonder schade worden geleverd, gebruiken wij uitsluitend hoogwaardige en speciale verpakkingsmaterialen. Onze canvas producten worden bijv. voorzien van een extra beschermingsrand, zodat de hoeken niet beschadigd raken tijdens het transport. Bovendien worden de meeste producten verpakt in bubbelfolie.



 

Welke verzenddienst is verantwoordelijk voor de levering?

Onze producten worden geleverd door GLS. Extra grote formaten, zoals bijvoorbeeld 120x90 cm, worden geleverd door GEL-Express Logistics.



 

Wat zijn de verzendkosten?

Canvas, Alu, Acryl

Nederland:

Promotie: Gratis verzending bij een bestelling vanaf 39€ binnen het vasteland van Nederland & België

Verzendkosten inclusief verpakking: € 6,90.

Eilandentoeslag: € 19,90

Belgie:

Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.

Luxemburg:

Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.



 

Verzendinformatie

Zodra uw pakket klaar is voor verzending, ontvangt u een nieuwe e-mail van shipping@unitedartsgmbh.de. Indien u deze niet ontvangen heeft aan het einde van de productietijd, dan bestaat er een kans dat deze e-mail in uw spam map is beland. Kunt u de e-mail ook in deze map niet vinden, neem dan alstublieft contact op met ons service team.



 

Levertijden

Levertijden:

  • Canvas: 3-5 werktagen*
  • Alu / Acryl Fine Art: 7-9 werkdagen*
  • De levertijd bestaat uit productietijd en verzendtijd. De verzending van Duitsland naar Nederland duurt over het algemeen tussen de twee en vier werkdagen. Houd er rekening mee, dat bij de verzending een vertraging zou kunnen ontstaan (uitzonderlijk geval). Helaas hebben wij geen grote invloed op hoe snel het pakket afgeleverd wordt.

    *Met uitzondering van zaterdag en zondag



     

    Mijn verzendadres is onjuist of veranderd. Wat kan ik doen?

    Houdt er rekening mee dat uw adres door de snelle orderverwerking later niet op een later tijdstip kan worden gewijzigd. Neem in dit geval contact op met GLS per telefoon +31 30 - 241 78 00. Houd uw pakketnummer bij de hand.



     

    Is express-verzending mogelijk ?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om een snellere verzending te selecteren.



     

    In welke landen leveren jullie?

    De huidige lijst van landen waar we leveren ziet u op volgende link: Verzendkosten .

    Leveringen naar andere landen zijn momenteel helaas niet mogelijk.



     

    Hoe kan ik de status van mijn levering controleren?

    Via www.gls-group.eu kunt u ten alle tijden de actuele verzendingsstatus van uw verzending inzien. U hoeft enkel uw pakketnummer in het veld "Tracking" in te vullen. Het pakketnummer heeft per e-mail ontvangen.



    Bestellingen van één of twee producten (excl. fotoboeken en fotokalender) van een formaat 40x30cm of kleiner worden automatisch zonder traceercode verstuurd.



     

    Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

    Nee, dit is helaas uit logisitieke redenen niet mogelijk.



     

    Ik ben niet thuis tijdens de levering. Wat kan ik doen?

    Als u tijdens de levering van uw bestelling niet thuis bent, neemt GLS uw pakket weer mee en laat een bericht achter voor u. Soms onderneemt de koerier de volgende dag een nieuwe poging om het pakket af te leveren. Het kan ook zijn dat het pakket bij een buurman of bij een pakketshop bij u in de buurt is afgegeven. Als u van tevoren weet dat u niet de hele dag thuis bent, kunt u dit meestal telefonisch met de koeriersdienst regelen en een andere datum voor de levering aanvragen. GLS - Telefoonnummer: Tel.: +31 30 - 241 78 00



     

    Kan ik mijn pakket ook laten bezorgen bij een pakketshop?

    Helaas kunt u geen pakketshop als verzendadres opgeven. Wij leveren uitsluitend met GLS en extra grote pakketten met GEL Express Logistik. Onze koeriers leveren niet in een pakketshop.



     

    ?Wie betaald de eventuele invoerkosten?

    Bij verzending naar niet-EU-landen, zoals Zwitserland, kan een koerier invoerkosten berekenen. Houdt er rekening mee dat deze kosten nog steeds worden gedragen door de ontvanger.